Terve kaverit!
Mulla olis tarvetta 1986 Aeron ilmanpuhdistajan kehykselle ja kannelle.
Löydykö keltään?
Olen tulossa Ellivuoreen ja vaihdan Viru valkea vodkapulloon:-)))
Mutta ehjät pitää olla-ne jotka mulla on autossa tällä hetkellä on rikkinäiset( kiinnikeiten korvat puuttuu ja kiinnikeitäkin on vähemmän)
Terveisiä
Mart
900 Aeron ilmanputsarin kehys...
Kysynpä tässä tyhmänä mitenkä tuo ilmanputsari oikein olisi helpoin vaihtaa?? Tähän mennessä minä, veli ja veljenkaveri käyny ihmettelemässä miten sen saa vaihdettua tai edes otettua pois mutta huonoin tuloksin.

Ohjekirjasta ollaan katottu ohjeet mutta niillä ohjeilla ei kyllä sitä saanut vaihdettua.



Ohjekirjasta ollaan katottu ohjeet mutta niillä ohjeilla ei kyllä sitä saanut vaihdettua.
Ensimmäinen Saab: 900i 2.0L -89
Toinen Saab: 9-3 1.8t(=2.0t?) 2004vm.
Toinen Saab: 9-3 1.8t(=2.0t?) 2004vm.
OT:
K-jetsonissa homman pitäisi hoitua jotakuinki näin.
-Irroita lokarille menevä imuputki.
-Irrota imusarjalle menevä putki
-Irrota öljyntäyttöputken yläkannake
-Irrota kotelon ja määräjakajan välissä olevat ruuvit
Sitten vain nostaa määräjakajaa ylös ja hieman auton perää kohti, että saa suotimen vaihdettua.
Ps. kannattaa varoa helposti rikki meneviä ruiskunletkuja
Edellisestä viestistä ei tullut kyllä selville onko 8v vai 16v.
lh-jetissä luulisi olevan yksinkertainen (ainakin minun satkussa jossa on lucas-ruisku.)
K-jetsonissa homman pitäisi hoitua jotakuinki näin.
-Irroita lokarille menevä imuputki.
-Irrota imusarjalle menevä putki
-Irrota öljyntäyttöputken yläkannake
-Irrota kotelon ja määräjakajan välissä olevat ruuvit
Sitten vain nostaa määräjakajaa ylös ja hieman auton perää kohti, että saa suotimen vaihdettua.
Ps. kannattaa varoa helposti rikki meneviä ruiskunletkuja
Edellisestä viestistä ei tullut kyllä selville onko 8v vai 16v.
lh-jetissä luulisi olevan yksinkertainen (ainakin minun satkussa jossa on lucas-ruisku.)