Pitkänokkaiset tahtarifarkut
Pitkänokkaiset tahtarifarkut
Tehtiinkös niitä 1965-1966? Onko tietoa säilyneistä farkkuyksilöistä, onko muita hengissä kuin R.Rannan hieno sininen?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saikos jo tuolloin nitä paketiautoina vai olivatko kaikki 7-paikkaisia? Osa niistä lienee muutettu veenelkuiksi, ihan kuriositeettinä kiinnostaisi tietää saisiko sellaisen muutettua lainsäädännön puitteissa takaisin kaksitahtiseksi? Tosin lienee aika mahdotonta löytää enää tuollaisia kunnostuskelpoisina 

Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
N. 10-15 vuotta sitten oli Espoon automuseon takapihalla tollainen vajaatahtinen pitkäkeulainen 95. Oli kyllä parhaat päivänsä nähnyt, mutta ei se mikään kauhea pommi ollut. Sittemmin museo teki jonkunlaisen suur-tyhjennyksen ja kaikki sen takapihan n. 30-40 autoa lähti varmaan paaliin. Oli muuten muitakin hienoja pelejä.
Tämänhetkiset räpsät:
Saab 96 V4 Super RS 1979
Saab 96 V4 Super RS 1979
Piilofarmarisääntö tuli V4-aikaan, 2-tahtiset olivat 7-hengen kartanoautoja. Niitä myytiin hyvin vähän, kuten ysikutosiakin, ennenkuin v4-boomi alkoi Uudenkaupungin tehdashankkeen ansiosta.
Mielestäni tuskin yhteenkään 2-tahtiseen vaihdettiin V-nelosta, olisi ollut kallista ostaa varaosista Ford-moottori. Ja kasvavien myyntimäärien ansiosta markkinoilla alkoi pian olla saatavana käytettyjä V-nelosia.
Mielestäni tuskin yhteenkään 2-tahtiseen vaihdettiin V-nelosta, olisi ollut kallista ostaa varaosista Ford-moottori. Ja kasvavien myyntimäärien ansiosta markkinoilla alkoi pian olla saatavana käytettyjä V-nelosia.