Ultraäänipesu
-
- "Kaasari"
Ultraäänipesu
Terestä,
Onko joku kokeillut? Pitäs parit kaasarit pesettää. Mutta mutta...pääkaupunkiseudulta ei tahdo löytää muuta kuin suuttimien ultraäänipesua. Missä isommat osat voipi pesettää? Automaalamot?? Onko jollain yhteystietoja? Olen kaivanut netistä jo monta tuntia tuloksetta...
Kiitos jo etukäteen.
Z9000
Onko joku kokeillut? Pitäs parit kaasarit pesettää. Mutta mutta...pääkaupunkiseudulta ei tahdo löytää muuta kuin suuttimien ultraäänipesua. Missä isommat osat voipi pesettää? Automaalamot?? Onko jollain yhteystietoja? Olen kaivanut netistä jo monta tuntia tuloksetta...
Kiitos jo etukäteen.
Z9000
Olisiko tuosta ultraäänipesusta hyötyä myöskin ruiskun suuttimille? Kyllä kait niihinkin syntyy kaikenlaista kivettymää tms, ja kun meikäläisellä sattuneesta syystä lojuvat nyttemmin muiden pikkuosien seassa 10l muovisangossa joutilaina.. 
edit: tuossa ekassa viestissähän mainittiinkin suuttimien pesu
Mutta onko kokemuksia toimenpiteestä, kannattaako viedä pestäväksi vai ostanko suosiolla uudet?

edit: tuossa ekassa viestissähän mainittiinkin suuttimien pesu

Mutta onko kokemuksia toimenpiteestä, kannattaako viedä pestäväksi vai ostanko suosiolla uudet?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Re: Ultraäänipesu
ST-MOTORS puh. 8524300.Zaabbi9000CC kirjoitti:Terestä,
Kiitos jo etukäteen.
Z9000
Huomattavaa alkoholin väärinkäyttöä: Saab 9-5 Linear Wagon 2.0t Biopower -06
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viesti:
Kyllähän se sopii..menen töihin takaisin parin viikon kuluttua kun kesävtp9k kirjoitti:Viittisitkö pestä mun suuttimet...?Meillä on töissä ultraäänipesukone...mutta suhtaudun epäilevästi
moisen toimintaan.
Ainakin omat osat joita olen pessyt eivät juurikaan muuttuneet hullua
hurskaammaksi..
loma loppuu.
http://www.hytaflex.fi
*pakettiin merkiksi päälle Nieminen*
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Tarkoitatko kaasarin suuttimien pesua vai yleisesti ultraäänipesun hyödyttömyyttä?erites-2 kirjoitti:Olet oikeassa , UÄ -pesusta ei ole vastaavaa hyötyä ! Älä haaskaa aikaasi moiseen hömpötykseen!
Itsellä ei ole kokemusta kuin edellisen auton ruiskun suuttimien pesusta. Pesun vaikutus oli oikeasti aika suuri. Ennen pesua suuttimet asennettiin läpinäkyvään muoviastiian pystyyn ja niistä painettiin jotain nestettä läpi.
Pesun jälkeen tehtiin sama homma ja suuttimista tuleva suihku oli aivan erilainen.
Tämän pesun huomasi myös auton käydessä, koska pesun jälkeen suuttimista kuuluu sellainen "tarkka ja tikittävä" ääni.
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.