Pakoputkea turboon

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8265
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Pakoputkea turboon

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Eli suosituksia kaipaisin JT 3" + sporttikatti vs. vakioputki uudella vakiokatilla + Simonsin tuplaulostulo. Oma kanta olisi aiheeseen tämmöinen, että perjantain öljynvaihdossa hitsaillaan putkea "nippuun" jotta kestää elokuun loppupuolelle ja alle laitetaan JT. Ja JT olis omasta mielestä parempi, kun tarkoitus olis joskus laittaa Saabin oma virikortti (185hp), JT:n downpipe ja heivata akku takakonttiin.

Ja lisäksi (ja eritoten tähän), kumman mallin tilaan PCS:ltä? Katittoman vai katillisen mallin? Katilliseen lienee helpointa asentaa sporttikatti siten, että hitsaa kattiin laipat ja pulttaa kiinni. Sen tiedän, että JT:n kattimallissa on laipat valmiina, kun taas sporttikatissa ei ole.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Turbo900
"Saabisti"
Viestit: 877
Liittynyt: La Loka 25, 2003 18:26
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Turbo900 »

Ehdottomasti itse ainakin laittaisin jiiteen putkiston sporttikatilla + yhdellä vaimentimella.
Dp + JT taitaa jo itsessään vaikuttaa melko kivasti kulkupuoleen.
Eiköhän nuo osaa PCS:llä neuvoa tarkemmin sopivuuksista.
Vastaa Viestiin