Tee töitä niin paljon, ettet kerkeä tuhlaamaan. On sitä niinkin käynyt.
Niin ja jos alat puusepäksi niin varo ettet joudu alentamaan työtasoasi koristekattolistoista puolapuiden kautta lattialistoihin. Ja niin pitkälle ei pidä mennä, että verottaja tutkii oletko saanut kynnysrahoja.
joillain oli kuulemma laattoja mukana Trollhättanin matkan loppuosalla.
Heh, ja jotta laatoitus varmasti sujuisi luikkaasti, laitetaan tähän vielä se tosi huono:
Jos rahapulasta tulee uskomattoman krooninen, kuuleman mukaan ei auta, kuin vaihtaa sukupuolta. Naisethan istuvat pankin päällä heti syntymästä lähtien.
Mutta se antolainauspuoli tahtoo olla nahkeaa toisinaan, ja vakuuksia saa ettiä kissojen ja koirien kanssa...
Huomattavaa alkoholin väärinkäyttöä: Saab 9-5 Linear Wagon 2.0t Biopower -06
Köyhät kyykkyyn ja rutiköyhät selälleen . Taidan mennää hyppimään parvekkeelle
Tai: ei se raha onnelliseksi tee mutta on se paljon mukavempaa itkeä elämän kurjuutta Mersussa kuin Ladassa.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
No, jos nyt ihan vakavasti heitän, niin ainoa keino, jonka olen havainnut toimivaksi on, että pistää kulut kuriin. On tosin vaikeaa alkaa karsimaan kiinteitä kuluja, mutta kun joskus ei vain muuta voi...
Ja sitten kevennetään. Mitään en ole koskaan ottanut niin vakavasti, kuin lottoamista, mutta ei sekään ole vielä auttanut tähän krooniseen rahapulaan. Tosin joka lauantai ennen arvontaa olen miljonääri
jariha kirjoitti:No, jos nyt ihan vakavasti heitän, niin ainoa keino, jonka olen havainnut toimivaksi on, että pistää kulut kuriin. On tosin vaikeaa alkaa karsimaan kiinteitä kuluja, mutta kun joskus ei vain muuta voi...
Ja sitten kevennetään. Mitään en ole koskaan ottanut niin vakavasti, kuin lottoamista, mutta ei sekään ole vielä auttanut tähän krooniseen rahapulaan. Tosin joka lauantai ennen arvontaa olen miljonääri
Ja jos olet vielä arvonnan jälkeenkin niin ei ole vaikea arvata kuka tyhjensi nettiauton tuplayseistä
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
jariha kirjoitti:Ja sitten kevennetään. Mitään en ole koskaan ottanut niin vakavasti, kuin lottoamista, mutta ei sekään ole vielä auttanut tähän krooniseen rahapulaan. Tosin joka lauantai ennen arvontaa olen miljonääri
Ja jos olet vielä arvonnan jälkeenkin niin ei ole vaikea arvata kuka tyhjensi nettiauton tuplayseistä