180 km kotimatka taittui ihan mukavasti. Ainut, että lämpöhana tuntuu vuotavan, joten kabiinissa oli hiukan lämpöistä. Alkumatkasta piti pari kertaa pysähtyä viilentämään etujarruja, jotka laahasivat, mutta vähän matkan jälkeen nekin alkoivat toimimaan normaalisti.
Mutta kaikinpuolin tuo on ihan mukavan oloinen ja siisti yksilö. Päältä hyvännäköinen ja siisti se on sisältäkin.
Tämän hankinta juontui siitä, että minulta vietiin se kasinelonen tuplis "käsistä". Onnea Petrille ja toivottavasti tuplis pelaa ja tuottaa iloa jatkossakin
Kyllähän sitä pitää tarratuninkia olla, jos ei muuta. Ei vaan, ylimääräiset merkit kyllä lähtee, kunhan uskallan vaan ne ottaa.
Palattiin juuri Oulun reissulta ja satkuhan pelasi, kuin unelma. Siis 600 km on kahden päivän aikana taittunut kilometrejä eli tämä minun käyttötesti "uusille" autoilleni on läpäisty kunnialla
Onnittelut hienosta löydöstä. Vanhemillani oli juuri tuollainen vuosia sitten. Tuo 80-luvun alun keulamaski on minusta paljon tyylikkäämpi kuin sen jälkeen tulleet mallit.
Sakari Satku kirjoitti:Onnittelut hienosta löydöstä. Vanhemillani oli juuri tuollainen vuosia sitten. Tuo 80-luvun alun keulamaski on minusta paljon tyylikkäämpi kuin sen jälkeen tulleet mallit.
Kiitos. Kyllä minustakin tuo maski on nostalgisempi. Luulenpa, että olisin jättänyt jopa ostamatta, jos auto olisi ollut esim. vuotta uudempi...
Koko pienen ikäni ihan lähistöllä oli vastaava (hopea 4d sedan), mutta GLE-merkinnällä varustettu satku. Liikkuu täällä vieläkin. Ihastukseni tuon auton ulkonäköön kai tämän hankinnan taustalla kummitteli
Tyylikäs vanhus. Nuo pöläritkin sopii kun nenä päähän. Vielä heität kunnon vahakerrokset päälle niin johan silmille iloa
#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*