Lokasuojien sopivuus

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
ollih
"Kaasari"

Lokasuojien sopivuus

Viesti Kirjoittaja ollih »

Kertokaas saapismia kauemmin sairastaneet, että sopiiko ysitonnari (turbo CC) vuosimallin -88 etulokasuojat vuosimallin -90 ja/tai -91 ahtamattomaan CC:hen?

Olli
Boiga
"Hirsch"

Re: Lokasuojien sopivuus

Viesti Kirjoittaja Boiga »

ollih kirjoitti:Kertokaas saapismia kauemmin sairastaneet, että sopiiko ysitonnari (turbo CC) vuosimallin -88 etulokasuojat vuosimallin -90 ja/tai -91 ahtamattomaan CC:hen?

Olli
Eivät, eikös tuo -90/-91 ole viistokeulainen? Pystykeulaisen ja viistokeulaisen tonnarin etulokarit eivät mene ristiin... CD mallin ja uudemman CC mallin lokarit menevät ristiin.
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla ;)
ollih
"Kaasari"

No voihan nenä. Motonetissä kuitenkin myydään tonnarin lokasuojaa vain yhdellä numerolla, jonka väitetään niiden nettisivuilla käyvän alle vm. 94... Samaten koitin ulkomaisten osatoimittajien sivuilta katella ja sielläkin näytti olevan yksi ja sama lokari. Miksi noita myydään tuolla tavoin jos ne ei käykään?

Syynä tähän kyselyyn on, että olisi näet ruosteisen lokarin tilalle uusi käytetty lokari tiedossa, mutta se on sen verran kaukana, ettei turhaan viitsisi ajella katsomaan. Myyjällä on siis -88 CC ja itselläni -90/91 CC.

edit: pikkukorjaus...
ollih
"Kaasari"

Esim. tässä on nettimyymälä, jonka kataloogi hämmentää minua tässä asiassa:

linkki, klikkaa tästä

Onko siis tosiaan niin, että -88 CC:n ja -91 CC:n etulokasuojat ei käy ristiin toisiinsa? Jos näin on, niin ihmetyttää nuo myymälän sivut...

edit: typo
Jamppa
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

mun mielestä ne käy ristiin. Koska olen semmoisia muunnoksia nähny missä pystykeula muutettu viistokeulaksi. jopa pystykeulaairflow puskuri oli jätetty paikalleen, ja silti osat vielä kävi keskenään 8O
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
ASTech
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja ASTech »

pystykeula ja viistokeula -tonnarien lokarit on samanlaisia. CS:ssä muuttuu erilaiseksi.
900C -86
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Jamppa kirjoitti:mun mielestä ne käy ristiin. Koska olen semmoisia muunnoksia nähny missä pystykeula muutettu viistokeulaksi. jopa pystykeulaairflow puskuri oli jätetty paikalleen, ja silti osat vielä kävi keskenään 8O
Pysty/viistokeula lokasuojat ovat samoja, CS:n erilainen. (sekä CDE -95 ja etenpäin) Mutta pystykeulan airflow-puskuri+viistokeula..? Eeii...sen on kyllä täytynyt olla sitten -91 Aeron puskuri.. :roll:
Jamppa
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

Tri-Lo kirjoitti:
Jamppa kirjoitti:mun mielestä ne käy ristiin. Koska olen semmoisia muunnoksia nähny missä pystykeula muutettu viistokeulaksi. jopa pystykeulaairflow puskuri oli jätetty paikalleen, ja silti osat vielä kävi keskenään 8O
Pysty/viistokeula lokasuojat ovat samoja, CS:n erilainen. (sekä CDE -95 ja etenpäin) Mutta pystykeulan airflow-puskuri+viistokeula..? Eeii...sen on kyllä täytynyt olla sitten -91 Aeron puskuri.. :roll:

ei muuten ollu, vaan se oli pystyleula airflowpuskuri ja viistokeula valot,vilkut ja maski. Sekin kombinaatio jotenkin kävi, vaikka se puskuri näyttikin ettei taida ihan parit olla muiden osien kanssa, mutta nopealla katsomisella ei niin huomannu.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Mulle tulee nyt vaan väkisin sellainen mielikuva että silloinhan umpiot ulottuisi melkein yhtä pitkälle eteen kuin koko puskuri..? :?
ASTech
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja ASTech »

Niissä on joku 5 - 6 cm eroa.
900C -86
hasha
"Aero"

Viesti Kirjoittaja hasha »

Kyllä se on mahdollista laittaa pystärin puskuri ja vinon maski ja lamput. Tossa just vaihtamassa vinokeulaseks ja kokeiltiin kaverin kanssa miltä näyttäis pystärin puskurilla. Siihen jää juuri se pieni reuna jäljelle, mutta näyttä jotenkin kummalliselta. Näyttäis siltä että siinä joutuis leikkaamaan sen ylä takareunan tasaiseksi jotta valot saa oikeeseen asentoon. Tosin tuolla tavalla saisi lampunpesijöiden kolot piiloon.
#2359 Ex: 9000CC T16 M90/88 Black, Ex: 900 GL T8 M86, Ex: 9000 Aero M96 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black
,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
Vastaa Viestiin