Tietääkseni Jubilee/Aero:n korisarjoilla varustetuissa autoissa ei ole kromilistaa.Haikara kirjoitti:Tossa linkissä oleva auto on sattumoisin aikas lailla saman värinen, kuin mun tonttu :)Mutta sivulistojen kromiraita vissiin maalattu kans. Mulla edelleen krominen.
Helmojen maalaus, mielipiteitä please...
Osta aina halvinta. Se tulee kalliiksi ja kallis on laadukasta.
#2222 Saab 9000 CSE 2.0T '96
Saab 9⁵ 2.3t '00
#2222 Saab 9000 CSE 2.0T '96
Saab 9⁵ 2.3t '00
Ulkolämpötilan anturin johto kannattaa irrottaa sitä ennen liittimen kohdalta.Mimmi kirjoitti:E-varustelluissa puskurien päälliosat ovat maalatut. CS ja CD-malleissa on mustat puskurit.
Puskurit ovat kahdella ruuvilla kiinni. Joudut tosin irrottamaan ensin etuspoikan ja helmamuovit (huomaat kyllä miten ne ovat kiinni).
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Mut onkos kellään tietoo mikä on noiden helmojen vakio värin koodi?? Mulla kun tuppaa oleen vähän haaleet noi pikkupalat tuolla perässä. Ois kiva saada niihin jotain väriä (siis sitä oikeata), no oishan se vaihtoehto tietysti maalata kaikki helmapalat korin värisiks..

Mut jos jollain ois kertoo millä värillä noi palat kannattas maalata molemmilta puolilta..?
Mut jos jollain ois kertoo millä värillä noi palat kannattas maalata molemmilta puolilta..?
93 1.9 TTiD -11
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
Kuumailmapuhaltimella lämmittelet nuo palat, niin musta väri palautuu. Juuri tänään kokeilin tuota itse, kun itselläkin oli aivan harmaat nuo palat, ja kyllä se toimi! Pitää tietenkin olla varovainen ettei sulata koko muoviahakuba2 kirjoitti:Mut onkos kellään tietoo mikä on noiden helmojen vakio värin koodi?? Mulla kun tuppaa oleen vähän haaleet noi pikkupalat tuolla perässä. Ois kiva saada niihin jotain väriä (siis sitä oikeata), no oishan se vaihtoehto tietysti maalata kaikki helmapalat korin värisiks..

Tuo kuumailmapuhaltimella lämmittäminen todellakin toimii, mikäli muovi on läpivärjättyä. Muovin pinnasta ikäänkuin sulaa kauhtunut muovikerros, jolloin se muuttuu alkuperäisen väriseksi. Olen testannut...AP kirjoitti:Kuumailmapuhaltimella lämmittelet nuo palat, niin musta väri palautuu. Juuri tänään kokeilin tuota itse, kun itselläkin oli aivan harmaat nuo palat, ja kyllä se toimi! Pitää tietenkin olla varovainen ettei sulata koko muoviahakuba2 kirjoitti:Mut onkos kellään tietoo mikä on noiden helmojen vakio värin koodi?? Mulla kun tuppaa oleen vähän haaleet noi pikkupalat tuolla perässä. Ois kiva saada niihin jotain väriä (siis sitä oikeata), no oishan se vaihtoehto tietysti maalata kaikki helmapalat korin värisiks..
Mut jos jollain ois kertoo millä värillä noi palat kannattas maalata molemmilta puolilta..?.
Mikäli lopputuloksesta halutaan vuosia kestävä, suosittelen matta-tai kirkaslakkausta lisäksi pinnan kiiltoasteen mukaan.
Tietysti joku muovinsuoja-aine viimeistelee pinnan lmyöskin.
Huomattavaa alkoholin väärinkäyttöä: Saab 9-5 Linear Wagon 2.0t Biopower -06
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viesti:
Minun tonnariin ainakin löytyi automaaliliikkeestä väri numero tuohon
pikkupalaseen.( CD:ssä se on kyllä peltiä )
Se oli joku harmaa sävy ( orkkis sävy kuitenkin ) ja se spray pullo maksoi
12,- euroa.
Maalauksesta tuli hyvä.
pikkupalaseen.( CD:ssä se on kyllä peltiä )
Se oli joku harmaa sävy ( orkkis sävy kuitenkin ) ja se spray pullo maksoi
12,- euroa.
Maalauksesta tuli hyvä.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#