9-5T kirjoitti:-00 Aerossa on 2.3t SE varusteluun verrattuna lisää 17" pyörät, nahat penkeissä, helmat/etuspoileri, sport ratti ja urheilualusta, näiden hinta muihin 4187€ eli koneen(+60hv) arvoksi jää 2389€(40€/hv).
No juu, joillekin aito Aero on melkein pyhä asia ja silläkin on pientä lisäarvoa
Eipä tässä sen kummempaa raportoitavaa ole toistaiseksi. Aero tuntuu toimivan hyvin ja on se vaan mahtava matkantekoväline
Venakoppaa ei ole ehditty vielä avata, kun lähdettiin heti hakureissun jälkeisenä aamuna Ellivuoreen klubin kesäpäiville... ja nyt on palattu kotiin. Tosi hauska reissu oli ja paljon tuli Aero-juttua väännettyä... Hauska oli tavata myös Viron edustajamme Mart, joka touhusi klubikaupassa Rellun kaverina ihan tosissaan. Martin musta 900 Aero oli todella upea!
Jotain vapinaa tuntuu tosiaan 110-120kmh vauhdissa ja ainakin renkaiden tasapainotukset tsekataan Laakkosella kunhan päästään huoltoon (SID-näyttö piti tilata). Täytyy vähän kysellä voisiko sitä moottoria samalla tsekata ja ainakin tarkistaa mitkä modit tuon auton huohotinjärjestelmään on tehty, vai onko tehty mitään? Venakopan avauksen yhteydessä voi samalla tarkistaa onko kannen pultit kiinni...
Ajattelin tehdä samantien ainakin öljynvaihdon Forte-pesulla, öljyt on aika mustat (edellisestä öljynvaihdosta on vajaat 9K). Onkos kukaan testaillut eri öljyjä mitkä pysyy Aeron koneessa parhaiten? 9-3:ssa olen aina käyttänyt hyvällä menestyksellä Mobilin 0W-40:ä ja sitä meinasin tuohonkin kokeilla.
Edellinen omistaja kertoi, että autoon oli tehty keväällä joku ohjelmistopäivitys, kun auto oli stopannut ja viety hinurilla huoltoon. Ilmeisesti myös DI-kasetti oli vaihdettu samalla toisen tai kolmannen kerran...
Eski