900i 16V ja kierrosrajoitin

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Ketsa
"Kaasari"
Viestit: 37
Liittynyt: Pe Touko 14, 2004 08:57

900i 16V ja kierrosrajoitin

Viesti Kirjoittaja Ketsa »

Vapari 900i 16v:stä, jossa LH-jetronic 2.4, pitäisi purkaa kierrosrajoitin. Löytyisikö tietoa aiheesta?

Onko ruiskun boxissa vai sytkässä (ja jos sytkässä, niin kummassako boxissa)?
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

eiköhän se pensapuolella ole....
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
JL
"Aero"
Viestit: 474
Liittynyt: Su Heinä 18, 2004 16:31
Paikkakunta: Rantasalmi

Viesti Kirjoittaja JL »

Anna sen rajoittimen vaan olla, jos kone on normaali käytössä! Saabi ei ole kierroskone, se on alavääntö millä pelataan! 8)
-Jouni Lappalainen- #2795-
Boxer KA -97, 900i/T8 4d -88, Audi 100 2.2Tic Quattro
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10502
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Ainaskin volvoon saa bensalastuja 2.4:ään, joista on kierrosrajoitinta muutettu. Ohjelmallisesti on siis tehty se rajoitin...

hakusanoja vaikkapa googleen: LH-jetronic rev limitter
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Ketsa
"Kaasari"
Viestit: 37
Liittynyt: Pe Touko 14, 2004 08:57

Viesti Kirjoittaja Ketsa »

Ei ole siviiliautosta kyse ja todistetusti alaväännöllä ei Alastarolla ehtinyt :cry:

Onko kokemuksia suomalaisista firmoista jotka pystyvät 2.4:n lastua käpälöimään?
Vastaa Viestiin