kjet
kjet
ongelma on käyntiinlähtö
auto volvo 740 turbo -84
niin ja ruisku on otsikon mukainen
ennen seoksen säätöä auto lähti hyvin käyntiin kylmänä ja kuumana mutta säädön jälkeen käyntiin lähtö on vaikeaa pitää vähän kaasua painattaa ja sitten kun lähtee niin käy vähän aikaa kolmella ja sitten kun selviää siitä niin käy hyvin volvon vinokoneeksi ei heilu vihdekeppi yhtään ja toimii tien päällä hyvin
jos tähän sais ratkaisun niin hyvä ois
seokset oli 0.14 ja nyt on 1.9
ohjaus paineen säädinon kunnossa
auto volvo 740 turbo -84
niin ja ruisku on otsikon mukainen
ennen seoksen säätöä auto lähti hyvin käyntiin kylmänä ja kuumana mutta säädön jälkeen käyntiin lähtö on vaikeaa pitää vähän kaasua painattaa ja sitten kun lähtee niin käy vähän aikaa kolmella ja sitten kun selviää siitä niin käy hyvin volvon vinokoneeksi ei heilu vihdekeppi yhtään ja toimii tien päällä hyvin
jos tähän sais ratkaisun niin hyvä ois
seokset oli 0.14 ja nyt on 1.9
ohjaus paineen säädinon kunnossa
pitemmän aikaa olen käyttänyt paisuntasäiliön korkki irti ja säiliö täynnä niin ei oo tullu kuplan kuplaa säiliöön että ei se ainaskaan siihen kansi juttuun viittaa...Myrkky kirjoitti:Suuttimet/suutin vuotaa paineet pois ja suutinputkeen tulee höyrylukko, siitä tuo vajailla pytyillä käynnistuminen. (tai sit kansipahvi/kansi halki ja vettä pyttyyn)
voisko olla se tyhjäkäyntiventtiili tai joku muu kun tosiaan sitä säätöä ennen käynnistyi moitteetta
Jos tarkoitit CO-arvoa tuolla mitä kirjoitit, niin oiskohan kyse siitä että tahtoo kastella tulpat.. siihen auttaa saabeissakin toimivaksi todettu keino, ottaa kylmäkäynnistinventtiilin(lisäsuutin kaasuläpän tienoilla/imusarjassa) johdon irti kesäksi. Oireilee nimenomaan osalämpöisellä koneella..
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
se vaan kun se tekee sitä kylmänäkin mutta hyvä neuvo kokeilen huomennaMyrkky kirjoitti:Jos tarkoitit CO-arvoa tuolla mitä kirjoitit, niin oiskohan kyse siitä että tahtoo kastella tulpat.. siihen auttaa saabeissakin toimivaksi todettu keino, ottaa kylmäkäynnistinventtiilin(lisäsuutin kaasuläpän tienoilla/imusarjassa) johdon irti kesäksi. Oireilee nimenomaan osalämpöisellä koneella..
voiko sitten olla että antaa kylmänäkin kesällä liikaa keittoa sinne
joo eli co arvo se on se 1.9 säädettiin se siihen kun ohjearvo on vissiin 1.5ja 2.0 välilläMyrkky kirjoitti:Jos tarkoitit CO-arvoa tuolla mitä kirjoitit, niin oiskohan kyse siitä että tahtoo kastella tulpat.. siihen auttaa saabeissakin toimivaksi todettu keino, ottaa kylmäkäynnistinventtiilin(lisäsuutin kaasuläpän tienoilla/imusarjassa) johdon irti kesäksi. Oireilee nimenomaan osalämpöisellä koneella..
Itselläni oli täysin vastaava ongelma k-jetin kanssa.
Aluksi seokset oli luokkaa 0,1 sitten säädettiin kahden pintaan.
Tämän jälkeen ei käynnistäminen ollutkaan enää kivaa,
kävi tosi huonosti kylmänä ja piti vartoa 5min ennen kuin kone kesti kaasua edes vähän.
Lämpimänä toimi kuitenkin loistavasti.
Vika korjaantui vaihtamalla määränjakaja ja ohjauspaineensäädin,
vika luultavasti oli tuossa säätimessä.
Aluksi seokset oli luokkaa 0,1 sitten säädettiin kahden pintaan.
Tämän jälkeen ei käynnistäminen ollutkaan enää kivaa,
kävi tosi huonosti kylmänä ja piti vartoa 5min ennen kuin kone kesti kaasua edes vähän.
Lämpimänä toimi kuitenkin loistavasti.
Vika korjaantui vaihtamalla määränjakaja ja ohjauspaineensäädin,
vika luultavasti oli tuossa säätimessä.
ohjauspaineensäätimen kalvo on ainaski ehjä määräjakajasta en sitten tiedä mutta pelaa sitten tosi hyvin kun lähtee vaan käyntiinRonska kirjoitti:Itselläni oli täysin vastaava ongelma k-jetin kanssa.
Aluksi seokset oli luokkaa 0,1 sitten säädettiin kahden pintaan.
Tämän jälkeen ei käynnistäminen ollutkaan enää kivaa,
kävi tosi huonosti kylmänä ja piti vartoa 5min ennen kuin kone kesti kaasua edes vähän.
Lämpimänä toimi kuitenkin loistavasti.
Vika korjaantui vaihtamalla määränjakaja ja ohjauspaineensäädin,
vika luultavasti oli tuossa säätimessä.