Kattonopeus EU:n alueelle?
Kattonopeus EU:n alueelle?
Tässä kaverini väläytteli, että EU:ssa olisi tulossa mahdollisesti yleinen kattonopeus energian säästösyistä EU-maiden alueelle. Mikä olisi raadin mielestä sopivin kattonopeus?
Historiatietona vuonna -74 oli suomessa puolen vuoden ajan 80km/h kattonopeus.
Historiatietona vuonna -74 oli suomessa puolen vuoden ajan 80km/h kattonopeus.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
140-150km/h on sopiva matkavauhti kuupalle (jos on kuulosuojaimet)Frostgrey kirjoitti:Mun mielestä sopiva tuolla isoilla teillä olisi 120km/h, tota nopeutta viitsii nykyään melkein kaikilla autoilla ajaa pitempää matkaa, mutta tuo 140km/h rupeaa. esim. kuupalla olemaan jo aika hurrrjaa![]()
Ja jalkoihinhan en jää vaikka mikä vehje olisi alla

Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
140 sopisi mullekkin pienin varauksin. Nykyään Suomessa tiet on niin huonossa kunnossa että 100 alkaa olla paikoitellen vaarallinen vauhti. Ainakin 4-tie heinola- j.kylä väli on aivan p***assa kunnossa. Tosin ei tuo ole hirveasti hidastanut
. Paitsi talvella

Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Njoo, nyt kuitenkin puhutaan EU:n sisäisestä kattonopeudesta. Uhkakuvissahan puhutaan jopa 100km/h kattonopeudesta. Saataa siinä Saksan autoteollisuus ainakin älähdellä.
Samoin voi siinä entisillä vapaiden nopeuksien teillä tulla jatkossa "lieviä" ylinopeuksia.

# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Mertmi kirjoitti:Njoo, nyt kuitenkin puhutaan EU:n sisäisestä kattonopeudesta. Uhkakuvissahan puhutaan jopa 100km/h kattonopeudesta. Saataa siinä Saksan autoteollisuus ainakin älähdellä.Samoin voi siinä entisillä vapaiden nopeuksien teillä tulla jatkossa "lieviä" ylinopeuksia.


Kohta on EU:n myydyin auto jokin Puolassa tehty Cinquecento

Pitääpä ruveta etsimään Unoa jo hyvissä ajoin ennen arvonnousua.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
No eipä nuo kaikki tunnu tajuavan sitä nyttenkäänMäksä kirjoitti:ja ihmisten tarttis 140rajotusten jälkeen tajuta myös kelin mukaan hiljentää vauhtiaanPsychocowboy kirjoitti:140 sopisi mullekkin pienin varauksin.

Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
niinpä..helsingin kolari oli hyvä esimerkki tos keväälPsychocowboy kirjoitti:No eipä nuo kaikki tunnu tajuavan sitä nyttenkäänMäksä kirjoitti:ja ihmisten tarttis 140rajotusten jälkeen tajuta myös kelin mukaan hiljentää vauhtiaanPsychocowboy kirjoitti:140 sopisi mullekkin pienin varauksin.
BMW 525iA Touring Executive