yleistä ryöstöä!
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
yleistä ryöstöä!
tapaus::: kaveri haluaa autostaan eroon esim liian ruosteen takia ...mm.tekniikka ok! soittaa paikalliselle romuäijälle joka hakee riemuiten pirssin pihaansa! menee pari päivää joku kysyy samasta autosta moottoria niin saatana 250e pyytävät....... mutta jos haluaa autosta eroon ja siitä puuttuu piru vie moottori niin joutuu maksamaan 50e.......... en taas tiedä mitä tekis.......................
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Hajottamo
Nainen soittaa hajottamoon joka kertoo että olisi auto joka olisi purkaamoa vailla,hajottamo sanoo että jos noudetaan auto,ei makseta..nainen kysyy,jos tuon sen itse,mitä maksetaan..mies sanoo:45€/1000kg.
Nainenhan vie sen purkaamolle ja siellä sanotaan että onko auto kuiva jolloin on autosta otettu nesteet?eipä ole otettu kun ei ole asiasta edes sanottu että olisi pitänyt.No,eihän siitä suostuta maksaa,kukaan työntekijöistä ei suostu myöntämään että olisi ollut puhelimessa ja sanonut hinnat ilmoittamatta että auto olisi oltava kuiva.Nainenhan vie joka päivä näitä autoja romutettavaksi..
no,kukaan ei myöntänyt olleensa puhelimessa joten eräs mies keksi laittaa hinnan "puoliksi" ja että mä saisin 20€/1000kg.Minkäs sille mahtaa,taas vedätetään naisia linssistä minkä keretään.Käsi pystyyn kenen mielestä tämä on oikein että naisia voidaan kusettaa mennen tullen!Suullinen sopimus ei ilmeisesti enää päde suomessa..
Olen myös huomannut samanlaista "vilppiä" monissa korjaamoissa, nimeltä mainitsemattomissa..
Nainenhan vie sen purkaamolle ja siellä sanotaan että onko auto kuiva jolloin on autosta otettu nesteet?eipä ole otettu kun ei ole asiasta edes sanottu että olisi pitänyt.No,eihän siitä suostuta maksaa,kukaan työntekijöistä ei suostu myöntämään että olisi ollut puhelimessa ja sanonut hinnat ilmoittamatta että auto olisi oltava kuiva.Nainenhan vie joka päivä näitä autoja romutettavaksi..
no,kukaan ei myöntänyt olleensa puhelimessa joten eräs mies keksi laittaa hinnan "puoliksi" ja että mä saisin 20€/1000kg.Minkäs sille mahtaa,taas vedätetään naisia linssistä minkä keretään.Käsi pystyyn kenen mielestä tämä on oikein että naisia voidaan kusettaa mennen tullen!Suullinen sopimus ei ilmeisesti enää päde suomessa..

Olen myös huomannut samanlaista "vilppiä" monissa korjaamoissa, nimeltä mainitsemattomissa..