Tarkoituksena näin alkuun olisi kunnostaa moottori, vaikkei siinä mitään vikaa varsinaisesti olekkaan, mutta että seuraavatkin 300 tkm olisi luotettavaa menoa
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Laatikko on viallinen, mutta ehjä on jemmassa.
Hartaana toiveena on että lohkoa ei tarvisi porauttaa eli selviäisi alkuperäisillä männillä mutta noin muuten aikalailla kaikki hilut olisi tarkoitus vaihtaa.
Projektin edetessä toivoisin vinkkejä, että mitä paikkoja kyseisessä moottorissa kannataa syynätä erityisen tarkasti sekä miten kannattaa mitäkin tehdä ja varsinkin mitä/miten EI kannata tehdä.
Pari täyttä lomapäivää on nyt uhrattu ja moottori on irti. Aikaa meni kun
yritin merkata mahdollisimman tarkasti mikä mihinkin menee ja putken (3") irroitus oli myös melkoinen sessio kun se ei meinannut tulla aluksi pois. Tota letkua ja johtoa on tuossa vehkeessä tolkuton määrä kun tossa on kaikki bensalämmitin ynnä muut herkut.
Huomenna olisi tarkoitus irrotaa laatikko ja imusarja. Nyt kun oon palannut lomalta niin ei enää kerkee tehdä kuin pari tuntia illassa.
Kuvia saatte kun keksin miten niitä laitetaan nettiin.