seat hiukan jääny rekan alle *K18*

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Mäksä
"Saabisti"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

tuo nyt on vähän joka foorumilla toi linkki, ja siitäkin varoitetaan vielä etukäteen ja otsikosta voi päätellä jo paljon..et omakin järki käteen
BMW 525iA Touring Executive
turporuuvi
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja turporuuvi »

Mimmi kirjoitti:
turporuuvi kirjoitti:Sanompa vaan kun oot kerran irroittannu OIKEESTI tollasen auton ja ollu mukana koko prosedyyrissä pelastustyöntekijänä niin ei nappaa katella tämmösiä kuvia netissä.... miettikää vähän saabfoorumin tasoa ennenkun laitatte tällsta kamaa jakoon...perkele mitä touhua.
Jos minua tarkoitat, niin pieleen arvasit. Olen ollut ambulanssikuskina mm. Helsingin Sairaankuljetuksella.
Ei en tarkota sinua mimmi vaan seat juttuja.... No tämä on tällasta tää.. ehkä oon itte vähä tollo tosikko :roll:
9000 turboS -91
96 Super -78
99 GL 5Speed -81
99 Turbo sedan -80
95 -71
99 GL 5speed -83
volvo
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja volvo »

siellä seat klubin kuvissa on myös prätkä joka on menny pusikkoon.tässä
http://seat-klub.cz/forum//wiewtopic.php?t=559 :(
E39 525tds touring - 99
Volvo S 40 T4-98 se toinen Ruotsalais auto
ASTech
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja ASTech »

Tässä on sitten vielä pahempaa, joten ei taida kannattaa edes katsoa...Rajusti rekan alle jäänyt/ajanut S60.

Tämä on vaan linkitys toiselta foorumilta. Kaahareiden ja muiden påmpperssien varmaan kannattaa tsekata. Toiminnallanne voitte aiheuttaa jotain tällaista itsellenne tai muille tiellä liikkujille. Rekan kuljettajat, omaiset, ym. eivät tällaisen jälkeen ole koskaan enää samoja ihmisiä.

http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=20501.0

Kannattaa myös muistaa, että on kyllä olemassa paikkoja, joissa saa ajaa ihan oikeasti lujaa vaarantamatta juuri mitään arvokasta.
900C -86
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

No niin , tosi pahaa jälkeä , en suosittele katsottavaksi jos edelliset kuvat olivat jo pahaa katsottavaa.
Vastaa Viestiin