Evästystä kaipaisin hieman, sillä ala on minulle tuiki tuntematon, ja ikääkin on vasta vajaa 21.
Kertokaahan vinkkejä jos asiantuntevia täällä on

Alasta ei mitään kokemusta mutta asiakkaana olen ollut. Vinkkinä voitaneen sanoa että: älä puhu paskaa ja ole oma ittesOpa kirjoitti:Aloitan maanantaina työt kiinteistönvälittäjänä, ja ajattelin kysyä onko saabistien joukussa samaa työtä tekeviä?
Evästystä kaipaisin hieman, sillä ala on minulle tuiki tuntematon, ja ikääkin on vasta vajaa 21.
Heh, tää oli todella hyvä!! "klubikorttia näyttämällä -15% ovh:sta."Psychocowboy kirjoitti: Saako sulta klubi alennusta? D
Kiinteistönvälitystoiminnasta minulla ei ole antaa neuvoja sinänsä, mutta kaikessa kaupallisessa toiminnasssa pätee muutama perussääntö:Opa kirjoitti:Aloitan maanantaina työt kiinteistönvälittäjänä, ja ajattelin kysyä onko saabistien joukussa samaa työtä tekeviä?
Ilman paskanpuhumista tämä sivusto lakkaisi olemastang900aero kirjoitti:Ilman paskanpuhumista kaupankäynti lakkaisi kokonaan
Haikara kirjoitti:Kiinteistönvälitystoiminnasta minulla ei ole antaa neuvoja sinänsä, mutta kaikessa kaupallisessa toiminnasssa pätee muutama perussääntö:Opa kirjoitti:Aloitan maanantaina työt kiinteistönvälittäjänä, ja ajattelin kysyä onko saabistien joukussa samaa työtä tekeviä?
1. älä kuvittele asiakasta tyhmemmäksi, kuin itse olet. Kaikenlainen knoppologia saattaa rävähtää silmille, jos vastapuolella onkin asiantuntija. Ellet tiedä, kerro, ettet tiedä, mutta lupaat ottaa asiasta selvää.
2. käyttäydy joustavasti asiakkaan olemuksen, arvojen jne.mukaisesti. Käyttäydy aina korrektisti ja asiallisesti. Huumori on hyvä ase, JOS osaat kohdentaa sen oikeaan henkilöön.
3. ole rehellinen. Asiakkaasi ovat valitettavasti suhteesi epäuskoisia, kuten usein autokauppiaita kohtaan ollaan. Pidä aina se, mitä lupaat. Asiakkasi maksavat sinulle palkan, ei firma, jossa olet töissä.
4. iloitse saavutuksistasi vilpittömästi. Kun teet ensimmäisen kaupan, kerro se vaikka täällä foorumilla. Se on aploodien arvoinen suoritus.
5. muista, että "hikiämpäriväittämä" ei päde työnteossa, muuta kuin ojankaivuussa. (Siis mitä enemmän teet töitä, sitä enemmän saavutat). Muista myös muut elämän osa-alueet. Pitkässä juoksussa työlle kokonaan omistautumalla, saat itsellesi hautajaisiin muistokirjoituksen, joka on säälivä, ei kunnioittava.
6. Älä unohda huumoria. Kalle Isokalliota siteeraan mielelläni ja yksi parhaimpia ohjeita on:
"pysykää pojat veijareina, se keventää eloa..."
Lycka till!