Vielä sytytyskasetista
Vielä sytytyskasetista
Onko kenellekkään jouduttu vaihtamaan useampaan kertaan sytytyskasettia?
Vaikuttaako kilometrit tai auton vuosipäivät kasetin rikkoutumiseen?
Olen käsittänyt, että punainen kasetti on heikompi kuin musta. Itselle vaihdettu musta melko uutena -00. Nyt ajettu 195tkm.
Onko kukaan perehtynyt sen loodan sisuskaluihin, että eikö sitä tosiaan voi korjata vakio konponenteilla jos se laukeaa?
Vaikuttaako kilometrit tai auton vuosipäivät kasetin rikkoutumiseen?
Olen käsittänyt, että punainen kasetti on heikompi kuin musta. Itselle vaihdettu musta melko uutena -00. Nyt ajettu 195tkm.
Onko kukaan perehtynyt sen loodan sisuskaluihin, että eikö sitä tosiaan voi korjata vakio konponenteilla jos se laukeaa?
Re: Vielä sytytyskasetista
1.ONSabaman kirjoitti:Onko kenellekkään jouduttu vaihtamaan useampaan kertaan sytytyskasettia?
Vaikuttaako kilometrit tai auton vuosipäivät kasetin rikkoutumiseen?
Olen käsittänyt, että punainen kasetti on heikompi kuin musta. Itselle vaihdettu musta melko uutena -00. Nyt ajettu 195tkm.
Onko kukaan perehtynyt sen loodan sisuskaluihin, että eikö sitä tosiaan voi korjata vakio konponenteilla jos se laukeaa?
2.Eipä juurikaan
3.Ei ole heikompi, niitä kun ei suositella käytettäväksi sekaisin
4.On, ei
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Ilmeisesti tuuripeliä, toisilla kestää pidempään, toisilla hajoaa useampia.
Mulla on varakasettina punainen, vaikkei sitä suositellakaan, on kuitenkin parempi sillä ajella kotiin kuin jäädä tienposkeen keskellä yötä odottamaan hinausautoa.
Olen senverta kokeillut että sillä punaisella pystyy ainakin ajamaan, vaikkei aivan tarkoitetulla tavalla toimisikaan.
Mulla on varakasettina punainen, vaikkei sitä suositellakaan, on kuitenkin parempi sillä ajella kotiin kuin jäädä tienposkeen keskellä yötä odottamaan hinausautoa.
Olen senverta kokeillut että sillä punaisella pystyy ainakin ajamaan, vaikkei aivan tarkoitetulla tavalla toimisikaan.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 77
- Liittynyt: Ti Heinä 22, 2003 21:33
- Paikkakunta: Kuopio
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 77
- Liittynyt: Ti Heinä 22, 2003 21:33
- Paikkakunta: Kuopio
Tuli itsekkin liityttyä "DI-kerhoon". Olin alkuviikosta matkalla jyväskylään ja Orituvalta kaffeelta lähtiessä syttyi TAAS vikavalo. Kävin siten JKL:ään päästyäni ProcarServicella luetuttamassa vika koodit ja tulos oli koodit P1312 ja P1334 eli joka sylinterin sytytyksessä jotain häikkää. Riku veikkasi heti, että DI paskana, ollut näitä vikakoodeja ennenkin.
Hain Laakkoselta uuden kasetin(Rikulla ei hyllyssä), nyt on ainakin n.500km pysynyt vikavalo pimeenä, seuraillaan.
Sinäänsä huvittavaa, että autossa ei toiminnassa ollut mitään vikaa, ei nyppinyt ja kulku sekä ahdot ihan kohillaan. Varmuuden vuoksi uuden kasetin ostin ja jäipä tuo vanha nyt varalle
Hain Laakkoselta uuden kasetin(Rikulla ei hyllyssä), nyt on ainakin n.500km pysynyt vikavalo pimeenä, seuraillaan.
Sinäänsä huvittavaa, että autossa ei toiminnassa ollut mitään vikaa, ei nyppinyt ja kulku sekä ahdot ihan kohillaan. Varmuuden vuoksi uuden kasetin ostin ja jäipä tuo vanha nyt varalle
Saab 9-3 TTID Vector 2008