laatikko paikallaan....
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Kyllä muuten pykältää tosi siististi....
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
No vanhan askin aikana hajosi neljä vetoakselia, ennenkuin tajusin ettätoni1976 kirjoitti:Mistäs moinen - menikö vanha laatikko niin heikoksi, että piti uutta hankkiaMinua myös kiinnostais tietää paljonko laatikolle tuli hintaa. Kyllä nyt kelpaa taas ajella
Ei jumalautavaltteri kirjoitti:EOEA: Tehdasuusia automaatteja tarjouksessa SDCC:ssä ruotsissa hintaan noin 580 e
http://www.sdcc.se ja sieltä lagerrensing
No ovat kyllä tosi edukkaita askejajus kirjoitti:Noitahan oli Trollhättanissa Saab-festarien aikaan myynnissä ehkä jopa vielä edukkaammin, ongelmana ainoastaan rahdin järjestäminen tuollaiselle satakiloiselle mötikälle. Eikä osunut oman auton vuosimallin.
Henkka, mitenkäs on laatikko toiminut? Koska mennään koeajoille ja vertaillaan täyskunnostettujen laatikoiden toimintaa, mulla tosin täyskunnostuksesta on 250 tkm, mittarissa 434 tkm.
Minusta alkaa tuntua, että alaspäinvaihtamiset pikkuvaihteille ei enää ole niin teräviä kun aluksi jousien vaihdon jälkeen oli. Joko se on alkanut luistaa jostain tai sitten paikat on asettuneet paremmin kohdilleen. Öljytkin vaihdoin tässä välissä, mutta sillä tuskin on tuohon vaikutusta.
Oli kyllä halpa9000CD23T kirjoitti:No olipas halpa laatikko...?
Paljonkohan noista joutuu maksamaan tullille..? ( vai joutuuko )..?
Valmisteverot tms...?
No kuten sanoin, tehty mikä tehty.
Nyt on moottorin yläpuoliset gummit hakusessa....tosin Rikulla niitä on
hyllyssä..
20,- euroa kappale ( tavalliset kumiset )AP kirjoitti:Mikä on Rikun hinta noille kumeille? Vois varmaan itsekkin vaihtaa nuo joskus...9000CD23T kirjoitti:Nyt on moottorin yläpuoliset gummit hakusessa....tosin Rikulla niitä on
hyllyssä..