

Ei pahalla, klubilainenkin oli joka ihmetteli. Toivottavasti hän tulee ostamaan auton pois kuljeksimasta nyt.

Samaa mieltä, eli auto myyntiin, ja sitten vasta kun edellinen on myyty niin uutta pirssiä pihaan. Pari kertaa on jäänyt se vanha käsiin useaksi kuukaudeksi. Hyvälle autolle löytyy kyllä ostaja, aikaa siihen menee aina.ng900aero kirjoitti:Vaihatko päikseen vanhaan datsuniin, saat tonnin väliäkin, saapin koneet kun ei kulemma kestä mut datsuni on kova koneeltaan![]()
suunnilleen tollasia viestejä mä sain about 20, sit ehdoteltiin masentavia vaihtotarjouksia johonkin 1.8 boraan tonnin-parin välirahalla kun oli joku glx-malli tms, eli tehostaja ja erilaiset kangaspenkit, voi helvataYÖK
Jos olisin sinä niin lopettaisin kaupustelun nyt heti, pitäisin pienen tauon ja sit uudestaan hintaan 11900, ja nettohinta 11. Mun mielestäni tuo 9ke muistuttaa lähinnä jonkin supermarketin sisäänostotarjousta tyyliin osta maitolitra 8 senttiä/litra.
Sua pännii sitten jälkeenpäin kun myit liian halvalla, ja et löydä samanlaista samaan rahaan mistään, aina ne on jotain romuja tai karvalakki-aeroja, mä en esimerkiksi ostaisi ikinä autoa jossa ei ole sekä acc, että kattoluukku, ja tietenkin etukyynärnoja, jne jne. Neekerimallit on erikseen ja niiden hintakin on ihan toinen, sekä uutena ja käytettynä
En tarkottanu etteikö tuo sinunki aerosi oisi hieno! Sitä vaan että siinä oli toinen auto jonka haluaisi myös omistaa...Kävin muuten tänään aamupäivällä katsomassa nettiautossa tuota sun aeroa enkä vielä silloin ollut tietoinen tästä keskustelusta! Mietin vaan siinä autoasi katsellessa että on siinä aivan helevetin hieno autoTri-Lo kirjoitti:Onhan se, kieltämättä.
Neljällä lisätonnilla saa...3vuotta uudempaa ja enemmän ajettua, tosin ilman kattoluukkua.
taisi tämä pirssi olla jazzeilla lauantaina?jariha kirjoitti: 1) Saab 900 Aero: Tämän auton kuvat nähtyäni muuttui kauneuskäsitys täysin ja olen häkeltynyt NG900:n muodoista. Kaunein Saab minun silmissäni.
Tuosta kyllä olen eri mieltä. Olen jo jonkin aikaa seurannut sikäläistä tarjontaa, ja kyllä siellä on varsin houkuttelevia yksilöitä ollut. Varsinkin siis ne alkuperäiskuntoiset ja rempatut. Viritetyistä taas mielestäni pyydetään älytöntä ylihintaa...120tkr jostain 300hp+ tonnarista jota ei suomessa saisi edes katsastettua sellaisenaan...Tri-Lo kirjoitti:Nimittäin ettei sieltäkään saa ainutta asiallista aero-tonnaria (lue: mahd.alkuperäinen ja ehjä) alle 70.000kruunua..