Tulipas tässä "öljyn roiskuisessa" tuoksinnassa (aika varattu korjaamolle, kampiakselin stefa tai öljynpumpun tiiviste), vihdoin ja viimein kytkettyä myös nakutusledi.
Ongelmiahan ahtojen kanssa tämänkin kanssa on ollut. Vaikka boksissa on "Type-M" säädöt, ei ahdot meinaa nousta millään, vaan toikkairoi yleensä välillä 0.7-0.9 baria. Nakutustahan sitä on epäilty, ottaen huomioon satkun alkuperäisen coolerin.
Mutta.
Eipä vaan nakuledi edes vilahda, vaikka huudattaisi monta vetoa kaasupohjassa. Toimia sen kyllä pitäisi, koska käynnistäessä sekä sammuttaessa se kuitenkin vilahtaa. Edelleen ahtopaineet ovat mitä sattuu, välillä jää johonkin 0.7 bariin eikä nouse. Seuraavalla vedolla taas saattaa nousta 0.9 bariin ja pysyy siellä

Joskus tekee jopa niin, että ensin jää johonkin 0.7 bariin, mutta kierrosten noustessa (jotain yli 3.5krpm) lopulta hypähtää 0.9 bariin!
Että sellasta tällä kertaa. Ihmeellistä on elämä turbosaapin ratissa..