Mitä eroa on 900 ja 9-3 saabissa???
Ja mikä saabi kannattis ostaa tuommoisella budjektilla??
Vai kannattaako ylipäänsa edes ostaa saabia

Tollahan saa jo kakskin. Joku 9-3 vuosituhannen alusta vois olla hyvä valinta. Budjetti on jo semmonen, että kannattaa ajatella pitkällä tähtäimellä.Escocossu kirjoitti:Nytten olen ostamssa ensimmäitä saabia. Budjekti on 16000€
Mitä eroa on 900 ja 9-3 saabissa???
Ja mikä saabi kannattis ostaa tuommoisella budjektilla??
Vai kannattaako ylipäänsa edes ostaa saabia![]()
Jos isot vanteet ja alustasarja tekee autosta herkun, niin mikäs siinä.Cruor kirjoitti:Itse ostaisin varmaankin jonkun 2,3T / Aero 9000:sen. Tuolla rahalla saisi jo aika hyvän yksilön kaikilla namuillaOlisihan nettiautossa aika herkku 9-3:nen juuri tuohon 16000e hintaan
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=377206
Hitto kun on alkanut 9-5 farkku kiinnostamaan. Komennuksen jälkeen loppuu pakottava kahden auton tarve -> Jos möis molemmat autot pois vois "kunnolisen" saada? Toisaalta...ng900aero kirjoitti:Meinaatkos Panu myydä sun hienon Sit.. eiku Sinikan?![]()
Mistäs saat yhtä komian tilalle?
Ruvetaan sitten itekin kauppaamaan, hyväkuntoinen 9000cse 2.3TA -93 kohtalaisilla varusteilla, musta. Koneen saa mukaan pahvilaatikossa tai jopa kahdessa![]()
Jää reilusti alle ton sun budjetin, saat ostettua vielä enemmän kaikkea muuta kivaa, vaikka Volvon
Onkohan noita tollasia nohkapenkkejä enemmänkin? Mun mielestä tollaset oli just jossain Satakunnassa/Varsinais-Suomessa myytävänä olevassa mustassa tuontiautossa jossa oli viriä reippaasti. Tuli kerran vastaankin.vesil kirjoitti:Tuolla rahallahan saa jo hyvän 9-5:n. Esim. tästä
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=374648
Epäillyttävän edullinen...
Ei numeroa eikä vastaa maileihin. hmm. Oikein ovelaa auton myyntiä.LR kirjoitti:Tuo kaveri ei tunnu vastaavan sähköpostiviesteihin, hiukan epäilyttää koko juttu, ja että onko auto sama kuin kuvissa. Tuossahan on samanlainen sisusta kuin Hirsch:issä? Ja Hirschin vanteet?