omas pajas laitettu....broidi oli saanu ne jostain ja sattui niin että ne oli just sopivia tohon...rosteriputket + 80cm letkua ja kiristimet = 80€ mutta kyl ne oli sen arvoset....
Tälläisiä kuvia katsoessaan tuntee aina tekevänsä syntiä, kun ei vieläkään ole saanut oman Aeronsa moottoritilaa pestyksi.. Sekä pitkää listaa muita töitä tehtyä. Ainiin, tulihan se virranjakajan O-rengas vaihdettua, osalla hintaa jopa 1,1 €. <- Edistystä
Jokke A kirjoitti:Miten iso homma tuon ic:n laitto oli? Vaatiko muutoksia etupuskuriin tai Aeron etulippaan? Itsellä vastaava projekti edessä.
Ei se mitään hirvee hankala oo ja se sopii kyl ilman että sun pitää tehdä mitään etupuskurille, paitsi se että sun pitää tehä 2 pientä reikää siinä ritiläs että ne mutkat mahtuu siihen ....eli se mitä sä tarvitset on (CS)9000:sen IC ja sen putket+kaikki kumit ja putket 900:sta TAI sitten ostat vaikka simonsin mutkat ja siitä laitat oma sydeemi(paljon hankalampi)
sit pitää vielä poista "hinauskiinnitykset" rälläkällä....
Mitäs katsastusmiehet ovat tykänneet noista tonnarin coolereista? Eikös kaikki turbomoottoriin tehtävät muutokset rinnasteta moottorin vaihtoon, vai miten se olikaan.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo. '84 900T8 Museoautoprojekti
Ja vielä edelliseen lisäyksenä, että jos tehdään muutos ahdettuun moottoriin joka on vähäpäästöinen (saabissa käytännössä '90 tai uudempi), vaatii muutoskatsastus todistuksen päästöistä, esim VTT:ltä. Eli käytännössä ei onnistu ellei halua maksaa itseään kipeäksi.
Onnistuneesti on kuitenkin katsastettu myös vähäpäästöisiä OG900:ia ison coolerin kanssa. Jos kuitenkin katsastusmies alkaisi siitä äkisemään, niin vaihtaisin samantien asemaa. Siihen päästömittauksen hintaan saa kokeilla aika montaa asemaa tai jopa poistaa coolerin leimauksen ajaksi, niin että vielä kannattaa..
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com