Moro kaikki saabistit,
Näyttää siltä, että uskollinen Cee on alkanut hypoideja tiputtelemaan. Ei paljoa, mutta kumminkin
En ole vielä päässyt rasvamonttuun katsomaan, mistä ruikkii. Kysynkin nyt teiltä kanssaharrastajilta, mikä ois se yleisin kohta vanhemmassa satkussa?
Voisin näin ennakoida ja haalia varaosat sen mukaan kanssa.
Kiitos etukäteen...
-Hessu-
Tihkuu...
Olisikohan todennäköisyysjärjestys tällainen:
Jos on mittatikku ja sen juuressa kumitiiviste, niin siitä.
Kytkinakselin stefa, ellei vaihdettu kytkinremontissa.
Taka- ja sivukannen tiivisteet.
Ensiövedon kotelon tiiviste.
Vetoakselien tiivisteet.
Jos on mittatikku ja sen juuressa kumitiiviste, niin siitä.
Kytkinakselin stefa, ellei vaihdettu kytkinremontissa.
Taka- ja sivukannen tiivisteet.
Ensiövedon kotelon tiiviste.
Vetoakselien tiivisteet.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Käy nyt ensin kurkkaamassa mistä se eniten vuotaa ja varmista että luukkujen pultit on tiukalla. Mittatikun kumiinkin voi laittaa kiristimen jos kumi on ehjä.hessu75 kirjoitti:Pitää siis ensi viikonloppuna pistellä uudet tiivarit kaikkiin mahdollisiin mestoihin...
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00