Kannenpulttien jälkikiristys??
-
- "Kaasari"
- Viestit: 50
- Liittynyt: Pe Touko 14, 2004 14:31
- Paikkakunta: Vantaa
Kannenpulttien jälkikiristys??
Vaihdoin tuossa juuri kansipahvin ja tuli tässä mieleen että mites muut on vetänyt tuon kannen pultit kiinni T16 koneessa jos käyttää vanhoja pultteja?? Eli päteekö samat momentit ja asteet kuin uusissa pulteissa? Eli tämä eka 60nm sitten 80nm kone käyntiin pultit auki, uudestaan 80nm ja sitten 90astetta??? vai menikö ihan mettään?
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
-
- "Kaasari"
- Viestit: 50
- Liittynyt: Pe Touko 14, 2004 14:31
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Kannenpulttien jälkikiristys??
Ei mulla oikeastaan mitään lisättävää varsinaisesti, mutta tuli vaan mieleen, että jos tehtäisiin jälkikiristys, niin kai se tehtäisiin kuitenkin pultti kerrallaan?Krimis (t16lux) kirjoitti:Vaihdoin tuossa juuri kansipahvin ja tuli tässä mieleen että mites muut on vetänyt tuon kannen pultit kiinni T16 koneessa jos käyttää vanhoja pultteja?? Eli päteekö samat momentit ja asteet kuin uusissa pulteissa? Eli tämä eka 60nm sitten 80nm kone käyntiin pultit auki, uudestaan 80nm ja sitten 90astetta??? vai menikö ihan mettään?
Re: Kannenpulttien jälkikiristys??
Heh, tekis mieli näsäviisastella, mutta joo..okaalto kirjoitti:Ei mulla oikeastaan mitään lisättävää varsinaisesti, mutta tuli vaan mieleen, että jos tehtäisiin jälkikiristys, niin kai se tehtäisiin kuitenkin pultti kerrallaan?
Pikkaisen löysäät ja sitten momenttiin, pultti kerrallaan.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
niin no ite tein näin... pultit momenttiin. auto käyntiin kunnes flekti huutaa. puolen tunnin jäähdytys ja sitten se 90 astetta... hyvin tuntuu pitävän... uudet pultit voi ostaa, ellei ole pihi... ite vedin vanhoilla...
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
Auttaiskohan mullakin
tuo jälkikiristäminen?
Kun meinaan vuotaa vähän vettä 2. pyttyyn. Sen verran että kylmänä pätkii ja että tulppa on märkä. Samaten sitten vuotaa painetta jäähdytysjärjestelmää sinne tulee aina "ilmaa" (ei kuitenkaan oo ilmaa).
Kun meinaan vuotaa vähän vettä 2. pyttyyn. Sen verran että kylmänä pätkii ja että tulppa on märkä. Samaten sitten vuotaa painetta jäähdytysjärjestelmää sinne tulee aina "ilmaa" (ei kuitenkaan oo ilmaa).
SAAB
Re: Auttaiskohan mullakin
Käyppä teettämässä pakokaasumittaus jäähdytysnesteestä(paisuntasäiliöstä)... Vaikuttais et kansikin vois olla halki.kimmoisa kirjoitti:tuo jälkikiristäminen?
Kun meinaan vuotaa vähän vettä 2. pyttyyn. Sen verran että kylmänä pätkii ja että tulppa on märkä. Samaten sitten vuotaa painetta jäähdytysjärjestelmää sinne tulee aina "ilmaa" (ei kuitenkaan oo ilmaa).
Jälkikiristys ei tietysti maksa mitään... Kannattaa kokeilla...
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
#1814
#1814