Tulipa taas tuossa uusi outo ja epätoivottava ominaisuus tai vika esiin autosta. Joskus, ei aina, kylmänä tuo mittari jää itsepäisesti perusasentoon valkoisen ja keltaisen rajalle, ja alkaa toimimaan vasta kun kone on lämmin

Huomasin tähän liittyvänä ominaisuutena että koneesta leikkautuu tuolloin kaasu nostettaessa vaihtamista varten tehot melko terävästi, eli nykäisee ennen kuin kytkin ehtii irroittamaan.
Toinen hauska vika on heiluva ahtopaine kevyellä kaasulla ainakin koneen ollessa lämmin. Paine seilaa melko nopeasti eestaas ja ilmiö tuntuu myös selvästi takapuolessa.
Kolmas ja aina paheneva on tuo penteleen pois hyppivä kakkonen

Kyllä se pysyy päällä jos kiihdyttää tai mennään moottorijarrutuksella, mut ansolla jos madellaan jollain hiton mukulakivella tms. tiellä, niin johan saa olla koko ajan pitämässä keppiä kolossa (hauska ilmaisu

)
Laakkosella joskus ehdottivat että siitä on kulunut joku osa väljäksi vaihteen siirtäjästä tai jostain sieltä päin (laatikot ei tosiaankaan ole tuttua alaa), mutta ei kuitenkaan itse loota olisi sökö?