Joo olis tossa pihassa sellanen viimesen vuosikerran 99, jossa alkuperäinen kattoluukku ja hienompisisusta.
Autosta on verot maksamatta vuoden ajalta, ja hitaustakin se kaipais.
Autosta pitäs hitsata ainakin takakontin pohjaa, etulattiat, lokasuojan kaaret (takana), yms helmoissa sanomista vähän siellä täällä.
Ajettu kaaralla on 345 000 km. Kuntokin on jokapuolelta vähän sitä ja tätä.
Kiinnostais vaan tällänen metallivärinen kaksiovinen 99, taikka menettelis se kait neliovisenakin. Ei kellään sattus sitten löytyy semmosta autoo että tästä toisesta sais tähän varaosia?
Kuin ruosteista kannattaa laittaa?
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3986
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
Re: Kuin ruosteista kannattaa laittaa?
No katsopa Nettiautosta, siellä oli pari kolme mielenkiintoista tuplaysiäkimmoisa kirjoitti:Joo olis tossa pihassa sellanen viimesen vuosikerran 99, jossa alkuperäinen kattoluukku ja hienompisisusta.
Autosta on verot maksamatta vuoden ajalta, ja hitaustakin se kaipais.
Autosta pitäs hitsata ainakin takakontin pohjaa, etulattiat, lokasuojan kaaret (takana), yms helmoissa sanomista vähän siellä täällä.
Ajettu kaaralla on 345 000 km. Kuntokin on jokapuolelta vähän sitä ja tätä.
Kiinnostais vaan tällänen metallivärinen kaksiovinen 99, taikka menettelis se kait neliovisenakin. Ei kellään sattus sitten löytyy semmosta autoo että tästä toisesta sais tähän varaosia?
# 419 Vesa Pohjalainen
Re: Kuin ruosteista kannattaa laittaa?
Taitaa olla harvinaisempi 99 Special -malli.kimmoisa kirjoitti:Joo olis tossa pihassa sellanen viimesen vuosikerran 99, jossa alkuperäinen kattoluukku ja hienompisisusta.
Re: Kuin ruosteista kannattaa laittaa?
niinpä, olisi kyllä keräilykohde ehdottomasti. jos pihalla on tilaa, entisöi vaikka kilvettömäksi pihakoristeeksi. sekin on paljon parempi vaihtoehto tuollaiselle yksilölle kuin paalaus.Baas900 kirjoitti: Taitaa olla harvinaisempi 99 Special -malli.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Niin
en taas oikeestaa tiijä mitä sen kaa tekisin.
Että auton saa likenteeseen ne verokkin täytys maksaa, ja siinähän todella maksaa ihan turhasta.
Samaten autoa täytys laittaa, mutta ei auto (ja etenkään tämmöistä) kannata huonosti laittaa. Laittamisessakin kulus taas rahaa ja ennen kaikkea aikaa sekä viitseliäisyyttä.
Ainakin kuskin ovi on alapäästään niin huono, että mieluummin laittas uuden oven, muuten koko alapää täytyy tehhä uusi. Niin ja ne takalokareiden taka-alaosatkin on vähän varmaan hankala hitsata.
Voisin kyllä myydä sen taikka melkein lahjottaa jos joku tulis hakemaan, mutta sillä ehdolla että todella menee kunnostukseen.
Että auton saa likenteeseen ne verokkin täytys maksaa, ja siinähän todella maksaa ihan turhasta.
Samaten autoa täytys laittaa, mutta ei auto (ja etenkään tämmöistä) kannata huonosti laittaa. Laittamisessakin kulus taas rahaa ja ennen kaikkea aikaa sekä viitseliäisyyttä.
Ainakin kuskin ovi on alapäästään niin huono, että mieluummin laittas uuden oven, muuten koko alapää täytyy tehhä uusi. Niin ja ne takalokareiden taka-alaosatkin on vähän varmaan hankala hitsata.
Voisin kyllä myydä sen taikka melkein lahjottaa jos joku tulis hakemaan, mutta sillä ehdolla että todella menee kunnostukseen.
SAAB
Kuinkahan mahtaa olla...
Kuinkahan mahtaa olla hankalat hitsata 99 ne takakontin ruosteet.
Ne on ruostuneet sieltä takapyörin takaa ja takakontin reunoista takarenkaidne välistä.
Jos alkaa hitsaamaan niin ainakin tankki täytyy ottaa pois. Ja kuinka niistä saumoista saa hyvät?
Ne on ruostuneet sieltä takapyörin takaa ja takakontin reunoista takarenkaidne välistä.
Jos alkaa hitsaamaan niin ainakin tankki täytyy ottaa pois. Ja kuinka niistä saumoista saa hyvät?
SAAB