Ruiskun johdotuksen osaltakin riittäisi, tai hätätilassa vaikkapa tieto miltä sulakkeelta on otettu polttoainepumpun virta ja sulakerasian relekannan kytkentä johtojen väreittäin(kyllähän mie sen kytken, mut kun haluais vielä alkuper.värisillä piuhoilla tehtynä)..
Edit: Ja oliko yty-ytyissä sähkölaseja/keskuslukkoa/sähköpeilejä ja jos, niin miltä sulakkeelta virtaskaa minnekkin..?
Itse tein 99:ä ruiskuttaessani näin: http://www.hut.fi/u/jus/saab/99/ruisku/ ... isku99.gif
Vedin nuo värillisellä merkatut johdot, pääasiassa sulaketaulun alla kymmenen sentin johdonpätkillä, ainoa pidempi veto oli bensapumpun releeltä bensapumpulle ja puhallinkotelon takaa jarrutehostimen viereen ruiskumoottorin johtosarjan liittimeen, josta syöttö ohjauspaineventtiilille ja lisäilmaluistille. http://www.hut.fi/u/jus/saab/99/ruisku/ ... taulu1.jpg
Tässä on bensapumpun ja virtalukon välillä yksi ylimääräinen rele, älä anna sen häiritä.
Ja vastaus kysymykseesi: alkuperäisistä EMSsin tai turbon johtoväreistä minulla ei ole hajua, käytin ruiskusatkun kaaviota lähtökohtana ja vähän silmäilin tuota GLE-kaaviota.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00