En kehdannu alkaa laikalla/ teräsharjapyöröllä pöllyttään paskoja sisään kabiiniin enkä oviaukkoa muovittamaankaan.
Panin akselinpätkän porakoneeseen ja ISKUN päälle, naputteli kivasti ja siististi, liki puhtaaksi!!. varmaan kätsy systeemi ahtaisiin/ tarkkoihin paikkoihin ja ei karkaa hanskastakaan.
Loppusilauksen tein porakoneella johon pieni pyöröteräsharja ja pyörimissuuntaa vaihdoin siten ettei roiski suoraan sisään:)
sitten vaan 2 varvia hammeritea, luotan siihen niin jotta en edes autoferrexia vetassut pohjille.
maalivarvit kuivi tunnissa per varvi. Muovinastat ei monessa paikoin enää vetäneet kiinni, uretaanimassaa niihin jotta tiivari pysyy kii ja sitten lopuksi kotelokamaa oven alapäähän sisään...
Sävytin muuten raakasti vaan punaista hammeritea mustalla pikkuerän, aika lähelle saappaanpunaista tuli. ja voihan pinnan sitten suihkia sävyyn... Tinnerillä ohensin.
Öljysuodin oli kireällä, osin siksi että käänsin alkuun väärään suuntaan

kekkasin parannuksen, jota en tosin ole vielä toteuttanut.
hitsaan esim 17 mm avainvälin mutterin siihen nivelen kohtaan, siitä voi sitten tarvittaessa lenkillä tai räikkälenkillä kivasti avittaa.
Luulempa, jotta aukeaa tai laukeaa.