AP kirjoitti:Laitetaanpas tähän samaan, eli jos joku viitsis katsoa löytyykö tällä mitään: 7859747
Pitäs olla DI/APC-kasetti, jos olen oikean numeron katsonut...
9-5T kirjoitti:
Lisävarusteita (vanhoja) ei löydy kuin kirjoista. Olisko toi 137 alkuinen joku viriboksi?
Pitää paikkansa että se on lisävaruste, tonnarin viritysboksi (DI/APC). Mulla on OG autojen lisävarustekansio töissä , mutta tuo on vaihtanut numeroa ja sitä en saanut valitettavasti selvitettyä. Löytyy nimittäin 7 eri viritysboksia vanhalle tonnarille.
Volvo V70 2.5T Summum 2009
Kawazaki Z900 2020
Piti vaan tarkistella mikä boksi sieltä löytyy, kun nostaa paineet sen verran korkealle. Tuota saabin omaa viriboksia on veikkailtu, ja sehän se näyttäis sitten olevan. Entinen omistaja tuosta ei mitään maininnut, tuskin tiesi koko boksista. Varmaan joskus Hollannissa laitettu, kun se sieltä on aikanaan tuotu .
Olisko kenelläkään mitään spekseja tuosta boksista, olis vaan ihan kiva tietää?
9-5T kirjoitti:
Lisävarusteita (vanhoja) ei löydy kuin kirjoista. Olisko toi 137 alkuinen joku viriboksi?
Pitää paikkansa että se on lisävaruste, tonnarin viritysboksi (DI/APC). Mulla on OG autojen lisävarustekansio töissä , mutta tuo on vaihtanut numeroa ja sitä en saanut valitettavasti selvitettyä. Löytyy nimittäin 7 eri viritysboksia vanhalle tonnarille.
Voisit sitten ehkä selvittää mihin kaikkiin autoihin tuo mun ylimääräisenä makaava 137 007 209 boksi sopii..? (On 9000 -88A:ssa ollut, jossa katti, ja tiedän että menee ainakin tomaattiin myös. Mutta sopivuus esim. T16 satkuun..? )
9-5T kirjoitti:
Voisit sitten ehkä selvittää mihin kaikkiin autoihin tuo mun ylimääräisenä makaava 137 007 209 boksi sopii..? (On 9000 -88A:ssa ollut, jossa katti, ja tiedän että menee ainakin tomaattiin myös. Mutta sopivuus esim. T16 satkuun..? )
Valm. ilm.
APC 137 007 209 sopii 9000T16 2.0 kat M87-89 AUT 175hv/262Nm polttoaine 95 lyijytön.
Numerolla 137 007 308 en löytänyt.
Satkuihin näytti löytyvän virisarjoja vain manuaaleihin.
Kolmekymmentäseitsemän vuotta ja yhdeksäs Saab menossa.