Olikos ensimmäiset cs-koriset manuaalilootaiset aerot (ei siis turbo S:t) myöskin sillä pitkällä koneella? Vai tulikos niihin se lyhytlohkoinen kone ennen muita malleja?
Ja onkos noissa koneissa eroavuuksia verrattuna normaaliin b234-koneeseen, muistaakseni joku mainitsi että olisi ollut eri männät tms?
Aerotonttu
Aerotonttu
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Mistäs noihin saa virisoftia, ainakin BSR:n ja Maptunen sivuilla tonttuaeron steg1 on vain Trionic5-mallisiin?Tri-Lo kirjoitti:Jep, -93 Aeroissa pitkä kone (kuten mulla). Muut tietää kertoa eroista tarkemmin..?(muistaakseni männissä, puristuksissa, ja ahtopaineissa)
Niin ja näissähän on Trionic 5.2 eikä 5.5 kuten vm.-94->...
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Onhan tämäkin trionic 5 (.2).ng900aero kirjoitti:Mistäs noihin saa virisoftia, ainakin BSR:n ja Maptunen sivuilla tonttuaeron steg1 on vain Trionic5-mallisiin?Tri-Lo kirjoitti:Jep, -93 Aeroissa pitkä kone (kuten mulla). Muut tietää kertoa eroista tarkemmin..?(muistaakseni männissä, puristuksissa, ja ahtopaineissa)
Niin ja näissähän on Trionic 5.2 eikä 5.5 kuten vm.-94->...

Sen muistan vaan että SQR:llä ei ole kuin noihin 5.5 Aeroihin softaa, muilla taitaa löytyä. Se siinä vaan ihmetyttää, että miksei noilla -93:sten lastuilla oteta enempää tehoa irti, koska potentiaaliahan näissä löytyy enemmän kuin -94->..
