Varastettu og 900 T8 -83 Vaasassa, 28.06.2005
Vakuutusyhtiö soitti tänään ja meinaan osta toi. 500-1000€ te meinaatte maksaa. Autossa on laitettu uusi tehdasturbo ihan se vakio malli. Muut herkut on vak. säädin, kattoluukku, sähkö ikkunan nositmet, saabin alkuperäinen mittaritaulu.
Mikä vois olla sopivaa hinta?
Sanoin noin 2000€, mutta se ei varmasti menee näin hyvin.
Mikä vois olla sopivaa hinta?
Sanoin noin 2000€, mutta se ei varmasti menee näin hyvin.
Viimeksi muokannut Jipo, Ke Heinä 27, 2005 18:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jens Hall, 1661
272 on voittajien akseliväli! - Jope
272 on voittajien akseliväli! - Jope
Lisää
Eihän vakuutusyhtiö halua ikinä maksaa heti täyttä hintaa, jos halvemmallakin pääsee. Noita turboja ei ole tällä hetkellä Nettiauto.comissakaan, mutta kun on kyse -83:sesta, niin arviointi menee hiukan vaikeammaksi.
Alle tuhannella ei katsastettua, kunnossa olevaa turboa vielä saa kuin "tuttavan kautta". Jos autolla on ajettu reilusti alle 300tkm, remonteista on kuitteija ja autosta kuvia, niin kyllä se ainakin omasta mielestä nousee lähemmäksi 2000 euroa. 500€ on hinta lähinnä 400tkm ajetusta pommista.
Seuraavaa soittoa varten tee lista valmiiksi eri kohdista. Kaikkea ei voi saada mutta aivan periaatteessa vakuutusyhtiöitä vastaan on noustava!
Alle tuhannella ei katsastettua, kunnossa olevaa turboa vielä saa kuin "tuttavan kautta". Jos autolla on ajettu reilusti alle 300tkm, remonteista on kuitteija ja autosta kuvia, niin kyllä se ainakin omasta mielestä nousee lähemmäksi 2000 euroa. 500€ on hinta lähinnä 400tkm ajetusta pommista.
Seuraavaa soittoa varten tee lista valmiiksi eri kohdista. Kaikkea ei voi saada mutta aivan periaatteessa vakuutusyhtiöitä vastaan on noustava!
Mun 900 oli jo menossa lunastukseen vakuutusyhtiön toimesta kun ooppelisti täräytti etulokariin. Vm. 87/88 ei miiden mielestä ollut 1500€ arvoinen.
Mutta nostin sellaisen äläkän että loppujen lopuksi sain uutta peltiä ja maalia. Kun onneksi ei mennyt mitään "tärkeää" siinä rytäkässä.
Ja kyllä mun hälyytin on pitäny varkaat loitolla, kun oon saanu kaksi kertaa ne rysän päältä kiinni. Mutta se on väärin kun siitä ei saa kun vähän sakkoa. Jos seuraava kerta tulee niin pitää varmaan hivauttaa ensiksi ja sitten kutsua polliisi...
Mutta nostin sellaisen äläkän että loppujen lopuksi sain uutta peltiä ja maalia. Kun onneksi ei mennyt mitään "tärkeää" siinä rytäkässä.
Ja kyllä mun hälyytin on pitäny varkaat loitolla, kun oon saanu kaksi kertaa ne rysän päältä kiinni. Mutta se on väärin kun siitä ei saa kun vähän sakkoa. Jos seuraava kerta tulee niin pitää varmaan hivauttaa ensiksi ja sitten kutsua polliisi...
Niin, auto löydettiin tänään, Kosköössä meilkein Koivulahdessa. Paljon spray maalit oli käytetty ja vähän ilkivalta, katson huomenna jos tekniikka on kunnossa, koska akku oli loppu. Kuvat laitan kohta. Vaan takaspoileri ja extra lyhdyt oli otettu.
Jens Hall, 1661
272 on voittajien akseliväli! - Jope
272 on voittajien akseliväli! - Jope
Koeajettu tänään. Ahdin lataa vain 0,4bar, vaikka on uus ja ajettu 11tkm, kierrosluku mittari epäkunnossa, laturin lamppu syttyy koko ajan vaikka laturi lataa. Oikean puolen takaiskari ylä tuki mennyt rikki.
Luulen että auto menee purettavaksi. Onneksi oli lisämittari taulu vielä talteelta.
Luulen että auto menee purettavaksi. Onneksi oli lisämittari taulu vielä talteelta.
Jens Hall, 1661
272 on voittajien akseliväli! - Jope
272 on voittajien akseliväli! - Jope