![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Eli mikä neuvoksi, vai suostuako taas 99:n omistajaksi?
Mutta 99:stä löytyy "juuttuva kurkkuinen ströömperi"....jus kirjoitti:Saattaa myöskin matkustamon äänieristyksessä ja ajomelun sisälle kantautumisessa olla eroja, 16V-satkussa sisällä on todennäköisesti hiljaisempaa. Tosin silti 99 saattaa maantiellä olla ilman tehostinta kivempi![]()
Tuo ohjauksen keveyden/raskauden mahdollinen ongelmahan riippuu aika paljon kuinka paljon joutuu pientä parkkipaikkapyörittelyä harrastamaan. Sorapinnalla ja väljemmissä paikoissa ei haittaa, vaikka ei niin kevyesti ratti pyörisikään.
Jos tykkää sähkövikojen selvittelyistä, kuten kampiakselin asentotunnistin, ilmamassamittari, bensapumppu, niin sitten satku. Kaasariysiysistä ei löydy sellaisia vikoja.
99:n ryyppy onkin kojetaulussa vasemman käden ulottuvilla valonappulan vieressä. Minulla tosin on siinä kohdassa penkinlämmittimen säädin.9000CD23T kirjoitti:En henkilökohtaisesti ole ikinä pitänyt siitä penkkien välissä olevasta ryyppy kahvasta..!!
Toi nyt saattuu olemaan ensimmäisen (tai toisen) vuoden ysisatanen, mutta ainahan näissä voi erehtyä9000CD23T kirjoitti:99EMS/Turbo taitaa olla harvinaista herkkua...!!!
olen kyllä ajanut 99 Combi Coupe EMS Turbo ( automaatti ) mikälie
malli mahtoi olla kyseessä...???
Mutta ei se kyllä oikein vakuuttanut minua...![]()
Alla kuva autosta.
Nykyään olen tonnari kannassa ( ja pysyn )...