![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Siis tällainen...
![Kuva](http://www.vippet.net/jari/tmp/99turbo5door_500x.jpg)
... vaiko peräti finkku?
Kun on nähnyt tuon 5d turbon kuvan, joka ilmiselvästi on esitteestä tai julisteesta, niin en epäile, etteikö niitä olisi saanut myös automaatilla halutessaan.lucaf kirjoitti:mä en ole ikinä kuullut että tuplaysissä olis ollut samanaikaisesti turbo ja automaattiaski
Niinpä, kyllähän ruiskulla on varmasti etunsa, mutta jos joku tuo luotettavamman ja vähemmillä remonteilla 16v jokapäiväisessä käytössä selvinneen auton kuin tuo meidän vanha kaasari satku on, niin lupaan ostaa heti pois. Kerran Pierburg on juuttunut ehkä yli kymmenen vuotta sitten ...ja sekin vaimolle9000CD23T kirjoitti: Ja yleensäkkin kaasari koneet olen jättänyt omaan arvoonsa.
Ruisku se olla pitää...![]()
*ei sitten vedetä tästä herneitä nenään, kunhan höpisen*
Juu. Olihan ne, ja vähitellen alan jo toipumaan niistä. Ohjelmaan kuului mm. karting-ajoa, värikuulasotaa, jne. Oli tosi äksön pohjaiset polttarit järkänneet. Muuten, pistivät koville saab 99 CC -78 visassa. Oli tosi pahoja kyssäreitä keksineet erään paikallisen saabistin avustuksella.Reetu kirjoitti:Onnittelut häiden johdosta![]()
Jokos on polttarit pidetty?
Vaimon kitinöitä 99:stä(än):Mertmi kirjoitti:Ei tuo mun morsian ainaskaan tykkää 99:llä ajosta. Raskas ohjaus lähinnä tuntui rassaavan tuota meikäläisen tulevaa vaimoa.
Ainiin. Vesa tossa mainitsi, että vanha uskollinen on ollut erittäin huoleton peli. Täytyy itekin kehaista vähän tota 900i -88 menopeliä (380tkm mittarissa).
Voin vaan todeta, että 8-tappinen saabin kone on kyllä mun mielestä yksi varmimpia moottorimalleja, mitä mie tiedän. Onpahan se sitten K-jetti ruiskulla tai kaasarilla varustettu.
Mallimerkinnätlucaf kirjoitti:mä en ole ikinä kuullut että tuplaysissä olis ollut samanaikaisesti turbo ja automaattiaski