tarjotkaa mitä autoa tahansa mulle
-
- "Aero"
tarjotkaa mitä autoa tahansa mulle
Siis otan vastaan minkä tahansa mallisen Saabin pääkaupunkiseudulta kunhan vaan saan projektin jonka kanssa harjoitella hitsaustaitojani. Ei tarvitse olla ajokunnossa ja saa olla ihan mätä.
Olen kovin pettynyt sinuun JE koska lupasit auton mulle ja sovimme että tulisin tänään hakemaan sen mutta yhtäkkiä se olikin myyty vaikka et pyytänyt siitä mitään.
Olen kovin pettynyt sinuun JE koska lupasit auton mulle ja sovimme että tulisin tänään hakemaan sen mutta yhtäkkiä se olikin myyty vaikka et pyytänyt siitä mitään.
Viimeksi muokannut andrelinoge, La Elo 06, 2005 15:58. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Skoda Favorit 1.3 GLXi -95 (KA)
Tuossa olis yksi 900i 5d -86. Ihan ajokunnossa on mutta pakoputki poikki/roikkuu, toinen umpio rikki ja kilvet viety pois ruostevaurioiden takia. Tee siitä vaikka itselles talviauto 
Noudettavissa Espoon Nupurista siirtokilpien kanssa, mailaa manu@saabismionsairaus.net tai soittele 040-8411787 (puhelin toimii miten sattuu, jos menee vastaajaan niin yritä uudestaan)

Noudettavissa Espoon Nupurista siirtokilpien kanssa, mailaa manu@saabismionsairaus.net tai soittele 040-8411787 (puhelin toimii miten sattuu, jos menee vastaajaan niin yritä uudestaan)
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
-
- "Aero"
-
- "Aero"
-
- "Aero"
-
- "Aero"
Mikä huijaus? Auton saa tulla maanantaina hakemaan niinkuin sovittu. Tietääkseni et tarvitse siirtokilpiin valmistenumeroa vaan saavat sen selvitettyä vanhan rekisteritunnuksen perusteella.
Ja juu ollaan samaa tiimiä, mutta Pasi saa keksiä varaosapumpun jostain muualta
Ja juu ollaan samaa tiimiä, mutta Pasi saa keksiä varaosapumpun jostain muualta

9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
-
- "Aero"
Kiitos Manu, olen vain niin vainoharhainen kuin olen tullut huijatuksi niin monesti. Kerran menin Järvenpäähän asti hakemaan autoa ja kaikki oli sovittu mutta kuin saavuin perille niin tämä herra pyysikin 150 euroa autosta. Tehdäänkö niin että soitan sulle maanantaiaamuna niin sovitaan joku tarkempi aika.
P.S. Passille
Et kai halunnut sitä pumppua jotta voisit myydä sen mulle?
Laitoit yv:tä että sulla olisi pumppu. En enää tarvitse sitä koska se auto johon se oli tarkoitus laittaa on jo mennyttä kamaa.
P.S. Passille
Laitoit yv:tä että sulla olisi pumppu. En enää tarvitse sitä koska se auto johon se oli tarkoitus laittaa on jo mennyttä kamaa.
Jotai kaasarin pumppua kyselit mutta emmä sitä jaksanu alkaa lähetteleen ku motosta saa paril kybällä uusia.andrelinoge kirjoitti:Kiitos Manu, olen vain niin vainoharhainen kuin olen tullut huijatuksi niin monesti. Kerran menin Järvenpäähän asti hakemaan autoa ja kaikki oli sovittu mutta kuin saavuin perille niin tämä herra pyysikin 150 euroa autosta. Tehdäänkö niin että soitan sulle maanantaiaamuna niin sovitaan joku tarkempi aika.
P.S. Passille
T. Pasi