David Hasselhoff keskustelu
-
- "Hirsch"
- Viesti:
Sama, DH on kyllä ilmiömäinen lahjakkuus musiikinmaailmassa hän osaa vetää sekä überhempeitä biisejä (Du..), rokki biisejä (Hot Shot City..) näitä vois kyllä kutsua junttihumpaks Reetu pääsee likimain samalle tasolle tässä, sitten joululauluja yms. loistavia covereitaMäksä kirjoitti:totta, turha yksilöidä, ne on kaikki parhaitaTri-Lo kirjoitti:Tottakai, kuten moni muukin..Mäksä kirjoitti: toinen loistava on Beach Baby![]()
Tai oikeastaan ne kaikki!

Saab 9-5 Aero SC BP MY04
-
- "Hirsch"
- Viesti:
Kuuntelepa Pelimies-levyltä Äijä viilee-biisi Reeru coveroi Boney M:n vanhaa hittiä Daddy Cool, nooh voitte arvata kuinka "loistava" se on9000CS... kirjoitti:Siinä vaiheessa, kun täällä alkaa näkyä Frederikin avatar-kuvia ja 15sivua Reetun ylistämistä, niin Saab menee myyntiin ja ostan vaikka VolvonSledgeHammer kirjoitti:...Reetu pääsee likimain samalle tasolle tässä...

Saab 9-5 Aero SC BP MY04
kai teil ollu joskus "nuorena".ollu ritari ässä paidat mä tunnustan mul oli semmonen mis oli se kitti ja joku pelikortti sit siin luki ritari ässä.olin mä polleeta poikaa.ja muuten joskus sai ritari ässä purkkaa.mis on mukana tarra.mul löytyy vieläki ne tarrat koulupöydästä 

E39 525tds touring - 99
Volvo S 40 T4-98 se toinen Ruotsalais auto
Volvo S 40 T4-98 se toinen Ruotsalais auto
Voin vain kuvitella millaisesta klassikosta on kyseSledgeHammer kirjoitti:Kuuntelepa Pelimies-levyltä Äijä viilee-biisi Reeru coveroi Boney M:n vanhaa hittiä Daddy Cool, nooh voitte arvata kuinka "loistava" se on

Unelmien täyttymys olisi nähdä Reetu, Nykänen ja "salarakkaat" Marika Fingeroos ja kuka se toinen ydinfyysikko mahtoikaan olla, samalla keikalla. Kyllä siinä kalpenisi kaiken maailman Mestarit Areenalla -tyyliset amatöörien räpellykset kun tämä voimanelikko lähtisi valloittamaan maailmaa

Nuo purkat muistankinvolvo kirjoitti:ja muuten joskus sai ritari ässä purkkaa.mis on mukana tarra.mul löytyy vieläki ne tarrat koulupöydästä

Eikös se ollut sellainen litteä vaaleanpunainen purukumi, joka oli reunoista vähän ylöspäin taiteltu?
Tarra oli 6cmx2cm joka oli purukumin ympärillä.

Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
Yeah! Ja kun Alatalon Mikko saa aikaan viidentoista sivun "keskustelun", on aika viedä tietokone hiekkakuopan reunalle ja kokeilla haulikon kohdistusta...9000CS... kirjoitti:Siinä vaiheessa, kun täällä alkaa näkyä Frederikin avatar-kuvia ja 15sivua Reetun ylistämistä, niin Saab menee myyntiin ja ostan vaikka VolvonSledgeHammer kirjoitti:...Reetu pääsee likimain samalle tasolle tässä...

Huomattavaa alkoholin väärinkäyttöä: Saab 9-5 Linear Wagon 2.0t Biopower -06
No sehän on aivan selvä, kuinkas muuten?!Haikara kirjoitti:Yeah! Ja kun Alatalon Mikko saa aikaan viidentoista sivun "keskustelun", on aika viedä tietokone hiekkakuopan reunalle ja kokeilla haulikon kohdistusta...9000CS... kirjoitti:Siinä vaiheessa, kun täällä alkaa näkyä Frederikin avatar-kuvia ja 15sivua Reetun ylistämistä, niin Saab menee myyntiin ja ostan vaikka VolvonSledgeHammer kirjoitti:...Reetu pääsee likimain samalle tasolle tässä...![]()
![]()

Mutta miten se tähän liittyy..?

Viimeksi muokannut Tri-Lo, Pe Elo 05, 2005 21:15. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
ette usko mitä ollaan myös kuunmeltu sledgen kanssa, ja ite kuuntelin pariviikkoa putkeen autos työmatkoilla...Mikko Alataloa!!!!Haikara kirjoitti:Yeah! Ja kun Alatalon Mikko saa aikaan viidentoista sivun "keskustelun", on aika viedä tietokone hiekkakuopan reunalle ja kokeilla haulikon kohdistusta...9000CS... kirjoitti:Siinä vaiheessa, kun täällä alkaa näkyä Frederikin avatar-kuvia ja 15sivua Reetun ylistämistä, niin Saab menee myyntiin ja ostan vaikka VolvonSledgeHammer kirjoitti:...Reetu pääsee likimain samalle tasolle tässä...![]()
![]()
BMW 525iA Touring Executive
No, rautalankamalli:Tri-Lo kirjoitti:No sehän on aivan selvä, kuinkas muuten?!Haikara kirjoitti:Yeah! Ja kun Alatalon Mikko saa aikaan kuudentoista sivun "keskustelun", on aika viedä tietokone hiekkakuopan reunalle ja kokeilla haulikon kohdistusta...9000CS... kirjoitti: Siinä vaiheessa, kun täällä alkaa näkyä Frederikin avatar-kuvia ja 15sivua Reetun ylistämistä, niin Saab menee myyntiin ja ostan vaikka Volvon![]()
![]()
![]()
Mutta miten se tähän liittyy..?
![]()
![]()

kun Mikko Alatalo saa aikaan kuusitoistasivuisen keskustelun, nettisurffaaminen riittää minun osalta. Silloin tietokone on turha kapine(tämä on ainoastaan minun henkilökohtainen kaino mielipiteeni, enkä voi esittää minkäänlaisia tieteellisiä prinsiippejä mielipiteeni tueksi) ja silloin tietokoneen voi hyötykäyttää vaikkapa kohdistamalla aseen siihen...
Huomattavaa alkoholin väärinkäyttöä: Saab 9-5 Linear Wagon 2.0t Biopower -06
Niin niin!Haikara kirjoitti:No, rautalankamalli:![]()
kun Mikko Alatalo saa aikaan kuusitoistasivuisen keskustelun, nettisurffaaminen riittää minun osalta. Silloin tietokone on turha kapine(tämä on ainoastaan minun henkilökohtainen kaino mielipiteeni, enkä voi esittää minkäänlaisia tieteellisiä prinsiippejä mielipiteeni tueksi) ja silloin tietokoneen voi hyötykäyttää vaikkapa kohdistamalla aseen siihen...

Mutta tässähän käsitellään kuitenkin DH:ta, aikamme MIEHEKKÄINTÄ MIESTÄ!