Tonnarin TCS

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Cruor
"Viggen"
Viestit: 564
Liittynyt: Ma Kesä 02, 2003 18:52
Paikkakunta: Jyväskylä

Tonnarin TCS

Viesti Kirjoittaja Cruor »

Himoitsen tässä yhtä -91 2,3T CD tonnaria, mutta kuume laskee kun varusteissa lukee luistonesto. Voiko tuollaista tcs:llä varustettua edes virittää kun esim. speedpartsin sivuilla noissa chiptrimmeissä lukee "Saab 9000 2.3 Turbo 90-93 EJ TCS". Onko toi tcs:n oireileminen yleistä vai tosi yleistä? Entäs kuinka tuon voi testata kätevästi ettei tuo tcs oireile jo ennen ostoa?
Matti Penttinen #1807
9-3 2.0t Cabriolet -00
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Kuva..eihän näissä mitään...Kuva
LR
"Hölösuu"
Viestit: 1784
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 17:27
Viesti:

Re: Tonnarin TCS

Viesti Kirjoittaja LR »

Cruor kirjoitti:Himoitsen tässä yhtä -91 2,3T CD tonnaria, mutta kuume laskee kun varusteissa lukee luistonesto. Voiko tuollaista tcs:llä varustettua edes virittää kun esim. speedpartsin sivuilla noissa chiptrimmeissä lukee "Saab 9000 2.3 Turbo 90-93 EJ TCS". Onko toi tcs:n oireileminen yleistä vai tosi yleistä? Entäs kuinka tuon voi testata kätevästi ettei tuo tcs oireile jo ennen ostoa?

Kyllä voi virittää! 8) Koppsa tiesi ainakin minun TCS tonnariin reseptin, kiitos! :D Nyt TCS ei enää "ehdi" mukaan, kun on hiukan viriä kiinni... :lol: Kaasuläppäkotelon vaihdoin heti, kun auton ostin (kiitos edelliselle omistajalle, että hommasit toisen kotelon), nyt on yli 6 kk toiminut ongelmitta ja auto liikkuu tarvittaessa hyvinkin ripeästi. TCS joko toimii tai ei toimi, varoitusvalo kyllä palaa ja kaasupoljin on jäykkä, jos ei toimi.
Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
Cruor
"Viggen"
Viestit: 564
Liittynyt: Ma Kesä 02, 2003 18:52
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Tonnarin TCS

Viesti Kirjoittaja Cruor »

LR kirjoitti:Koppsa tiesi ainakin minun TCS tonnariin reseptin, kiitos! :D Nyt TCS ei enää "ehdi" mukaan, kun on hiukan viriä kiinni... :lol:
Minkäslainen tämä kikka sitten on?
Matti Penttinen #1807
9-3 2.0t Cabriolet -00
LR
"Hölösuu"
Viestit: 1784
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 17:27
Viesti:

Viesti Kirjoittaja LR »

Bensanpaineen säädin keulalle ja DI/APC boksiin kunnon lastu ja vapaavirtaussuodatinta kehiin (ahdot nyt parhaimmilaan abaut 1.6 bar)! :D Turbona tällä hetkellä Aerosta Mitsun TD04-15T.
Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
koppsa
"Aero"
Viestit: 403
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 17:31
Paikkakunta: Hollolan ja Kärkölän välimaastossa

Viesti Kirjoittaja koppsa »

Ja lastua löytyy täältä tarvittaessa :wink:
R51 -10, Movano -11, Transit -12, Jumper -08
LR
"Hölösuu"
Viestit: 1784
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 17:27
Viesti:

Viesti Kirjoittaja LR »

Juu, unohtui sanoa, Koppsa tosiaan kauppaa tuollaistakin lastua! 8) Toimii todella hyvin ja APC tietenkin edelleen toiminnassa, kuten pitääkin! :D
Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
Vastaa Viestiin