Alustaa og9-3:een

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää

Viesti Kirjoittaja AC »

Kaippa se on sit pakko hommailla erikseen :roll:
Ihmeellistä että PFS:n sivuilla on mainittuna tuo kyseinen setti myös NG900 94-98.
BMW 320dA Coupe LCI
T16
"Turbo"
Viestit: 300
Liittynyt: La Kesä 14, 2003 21:32

Viesti Kirjoittaja T16 »

se on heidän oma settinsä

ts jotkut madallusjouset ja koni sport iskarit
Max
"Saabisti"
Viestit: 346
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 17:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Max »

Tuota tuota. Nyt kun porukka on puhunut noista jaykkyys saadettavista iskareista niin tulipa vaan pieneen mieleeni etta onkos se sitten kuinkas vaikeaa saataa ne iskarit silleen et se jaykkyys on kutakuinkin sama joka kulmasta? Vai onkos niissa iskareissa jonkinlainen asteikko?
#1747
T16
"Turbo"
Viestit: 300
Liittynyt: La Kesä 14, 2003 21:32

Viesti Kirjoittaja T16 »

Max kirjoitti:Tuota tuota. Nyt kun porukka on puhunut noista jaykkyys saadettavista iskareista niin tulipa vaan pieneen mieleeni etta onkos se sitten kuinkas vaikeaa saataa ne iskarit silleen et se jaykkyys on kutakuinkin sama joka kulmasta? Vai onkos niissa iskareissa jonkinlainen asteikko?
säätöhän esim Koni specal, Koni sport, KW var 2, Weitec TX vaikuttaa paluu- eli ulosvaimennukseen

vasen ja oikea säädetään saman verran esim 1/4 kierrosta, 2/4 kierrosta, 3/4 kierrosta jne (laita vaikka spriitussilla viiva jos olet epävarma)

etu- ja taka-akselilla voi olla eri säätö

kokeile milloin auto joustaa tukevasti asfalttipikkutien toistuvissa kaarteissa (mutta silti suht mukavasti)

painavalla moottorilla etupää säädetään hieman tiukemmalle (esim V6, diesel)

---------------

kovaan ajoon ja ratapäiville voi hienosäätää myös ajotottumusten mukaan (jäykempi edessä lisää aliohjautuvuutta, jäykempi takana vähentää aliohjautuvuutta)

ylijäykkä ei takapään ulosvaimennus kuitenkaan saa olla suhteessa etupäähän tai kaarrejarrutuksessa voi perä lähteä luisuun
pertti666
"Viggen"
Viestit: 632
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:47
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja pertti666 »

93t sport kirjoitti:Konin sportkit saapunee ens viikolla, ja sitten saman tien asennukseen joka lahdessa maksaa pyöränkulmien tarkastuksen kanssa 140€~.

Mä laitan kommenttia/kuvia heti jakoon kun saan ton satsin.
Ootko viäkään saanu tota satsia ? Herää mieleen että jos motoral on noitten maahantuoja suomessa, niin onko pohjoismaiden varasto esim ruottissa speedpartsilla 8O , oot vissiin 5 vai 6 viikkoa noita oottanut..

täytyy varmaan laittaa itekin tilaus vetämään että sais sarjan alle kesäkumien aikaan huhtikuuksi 8)
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
Max
"Saabisti"
Viestit: 346
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 17:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Max »

Nonnii, tulipahan sit tilattua tuo Eibach:in sarja. Saas nährä millonkas tulee. Asennutan sen kyl vasta hieman lähempänä kesää :lol: . Ja sit mennään mutkiin ja lujaa :twisted: .

Edit: Typoja
#1747
Vastaa Viestiin