Ulkomaiset: Tolkien, Adams, Asimov, Scott Card, Mankell, Westlake, Lem, yms.yms.
Itse luen paljon, historia, scifi, dekkari, jännitys, dokumentti, fantasia, sota kirjoja ja olen tehnyt sitä pienen ikäni. Eikä hävetä yhtään

Eihän alkuperäinen kysymys inhokkia kysynyt, mutta itse en oikein innostu Paasilinnasta. Luin kesälomalla pari hänen teostaan ja tuntuvat toistavan samaa kaavaa. Liian optimistia ja huoletonta tekstiä minulle.Money For Nothing kirjoitti:erittäin laiska lukemaan, paasilinnan Hurmaava joukkoitsemurha on kuitenkin tullut luettua pariin otteeseen, loistava! Yks suosikeista oli saabsitien kirjoittama "jatka yhdellä sanalla..."
Toi oli hyväAerochick kirjoitti:Sen kylä huomaa.Stene kirjoitti:Sama tääläReetu kirjoitti:Ei meikäläinen jaksa lukee kirjoja.
Toi on aivan totta, muutama viimeisin on niin väenvängällä väännetty että harvemmin jaksaa lukea loppuun asti.Haikara kirjoitti: Paasilinnan tuotanto on huonontunut myös minun mielestä. Viimeinen hyvä Paasilinna oli mielestäni Suloinen myrkynkeittäjä.
Sen jälkeen on mennyt luomisen into herran teoksista ja sen kyllä huomaa...