Tobbana kirjoitti:Näin sitä kuluttajaa kusetetaan, mutta jos mekkalointi ei vaikuta muuhun kuin korviin, niin jättäisin koskematta.
Läppäreiden sisuskalujen ronkkiminen ei toki ole salatiedettä, mutta melko tuskaista puuhaa silti ja takuuhan siinä menee kun itse menee aukomaan.
-Sami
Vaikuttaa myös muuallekin kuin korviin, tällä koneella joudun tekemään ansiotyötä jossa pitää edes jonkinverran kyetä keskittymään, täysin mahdotonta tämän romun kanssa.
Ceeässälle: Voin tehdä vaikka kakkosnelosesta tähän kehikon alapuolelle jos sen "socketin" tilantarve on ainoa ongelma, eli juottaa tähän vaan kiinni sen socketin, lyö tilalle mobiiliprossun ja that's it?
Täyttä pelleilyä nuo prosessoritehot, tämä kone ei ole pätkääkään sen nopeampi kuin mun vanha kannetava, Compaq Armada 550Mhz, ainakaan siinä käytössä johon itse konetta tarvitsen.
Kiitokset jo tähänastisista neuvoistanne, juuri etsin sopivan pientä tähtipäistä ruuvimeisseliä
Edit: mitenkäs muuten takuu korvaa koneen jonka prossan tuuletin ei jostain kumman syystä olisi saanut virtaa, ei kait nykyään enää koneita korjata vaan asiakkaalle lyödään uusi kouraan.. jos nappais ton prossan puhaltimen irti ja testais kauanko kestää
Hittoako myyvät tälläsiä romuja.