andrelinoge kirjoitti:Käytän ********** mutta ei ne auta.

Harmi, kun olisit sattunut martinlaaksossa käymään (
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=23523 ). Useat tämän foorumin saabisteista kävivät katsomassa minun 900i vm.88, jossa hitsattavaa olisi ollut vain apukuskin lattiassa ja sivukoteloiden päässä. Paikalla käyneet muistavat, että virta-avainta ja luovaria tarjottiin ilman rahaa ja ajokuntoisen auton olisi voinut viedä pihasta ilmaiseksi. Minulla oli naapureiden taholta pieni paine saada auto pois pihasta ja kaksi viikkoa sitä siinä ihmeteltiin. Lopulta sitten ajeltiin kauklahteen ja nostettiin trukilla autopinoon. Kenelläkään ei ollut ymmärrettävästi mahdollisuutta tilan tai muun syyn puolesta ottaa kokonaista autoa harteilleen, joten luovuin toivosta sen suhteen, että olisi kelvannut jollekin. Kyseessä ei ollut mikään huijaus, ja ei edes autoa antaessa tullut mieleenkään, että olisin jotenkin huijaamassa. Täytyy vain muistaa, että auton lahjoittajilla on yleensä kova kiire/paine saada auto pois pihasta ja tämä määrittelee myös sen, että kuka sen auton lopulta sitten saa.
Kyllä sä vielä auton löydät. Malttia vain. Keltainen pörssi notkuu ysisatkuja muutamasta kympistä satoihin euroihin ja aina silloin tällöin joku meistä antaa vanhan ajoauton pois ilmatteks. Uskompa, että klubilaisiltakin saat tarvittaessa apua, jos vain kohdalle sattuvat ja mitenkään voivat. Kyllä minä ainakin olen jelppinyt täällä kirjoittavia ihmisiä mitä erilaisimmissa saappijutuissa.