Julkisesta kurmotuksesta / ryvettämisestä

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
MarkoL
"Ruisku"
Viestit: 137
Liittynyt: Ti Kesä 07, 2005 09:07

Julkisesta kurmotuksesta / ryvettämisestä

Viesti Kirjoittaja MarkoL »

Saamieni julkisten kommenttien takia haluan todeta seuraavaa:

Eiköhän suomi24-tason "anonyymit" saitit sovi paremmin ylimääräisten höyryjen päästelemiseen ja kaikenlaiset julkiset kiroamiset ja törkysanojen käytöt jätetään tältä asiafoorumilta pois siltä osin, kun ne eivät koske huonosti irtoavia osia, pottumaisia työvaiheita tms. normaalia sixpack / norttiaskilla tasaantuvia mielenkuohahduksia. Sopii em. myös sellaisille ensihätään, joiden tekee mieli se varoventtiili avata foorumin suuntaan.

Kun vielä on nuo yksityisviestit, niin nekin sopivat paljon paremmin jatkokommenttien työvälineeksi. Niissä sitten voivat asianosaiset tölviä toisiaan ihan vapaasti ilman että muiden tarvitsee alentua ko. keskusteluja lukemaan.

Rakentavin terveisin,
Marko
Dreikki
"Ruisku"
Viestit: 115
Liittynyt: La Maalis 13, 2004 10:56
Paikkakunta: Unixverstas Olutensin, Finlandia Vodka

Viesti Kirjoittaja Dreikki »

tainnu itekki olla sixpäkeissään ja norteissaan ku tänne kirjotellut.
lefa42
"Saabisti"
Viestit: 3757
Liittynyt: Ke Elo 18, 2004 21:20
Paikkakunta: Kiikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lefa42 »

Ja sikspäk+norttiaskihan oli suoraan kopsattu mun vinkistäni :wink:
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

lefa42 kirjoitti:Ja sikspäk+norttiaskihan oli suoraan kopsattu mun vinkistäni :wink:
kyvyttömät kopsaa. ( paitsi Koppsa Lahdesta )
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
MarkoL
"Ruisku"
Viestit: 137
Liittynyt: Ti Kesä 07, 2005 09:07

End of the story.

Viesti Kirjoittaja MarkoL »

Kenenkään ei enää tarvitse kärsiä minun seurastani näillä foorumeilla,
olen pyytänyt adminia poistamaan tietoni ja nimimerkkini.
(väärin, en tule toisella nimimerkillä trollaamaan myöhemmin)

Hyvää jatkoa kaikille ja hyvästi.

Marko
9000 automaatilla
"Hölösuu"
Viestit: 2948
Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
Paikkakunta: Sipoo

Re: End of the story.

Viesti Kirjoittaja 9000 automaatilla »

MarkoL kirjoitti:Kenenkään ei enää tarvitse kärsiä minun seurastani näillä foorumeilla,
olen pyytänyt adminia poistamaan tietoni ja nimimerkkini.
(väärin, en tule toisella nimimerkillä trollaamaan myöhemmin)

Hyvää jatkoa kaikille ja hyvästi.

Marko
Jos joku kiusaa toisia tavallisesta kaupankäynnistä ja aiheuttaa näin ollen muille mielipahaa, niin ei siitä kannata ottaa herneitä nenään. Älä Marko ole millänsäkään noista pojan kloppien kommenteista. Harmi, että olet joutunut YV viestien kaatopaikaksi ja kaiken pahan alkukin sinusta on taidettu tehdä. Antaa poikien soittaa poskea ja jatketaan samaan vanhaan malliin 8) .

Jos adminin pitää jonkun tietoja ja nimimerkkejä poistella, ei ne sinun ole!
Saabista jäljellä muistot.
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
lefa42
"Saabisti"
Viestit: 3757
Liittynyt: Ke Elo 18, 2004 21:20
Paikkakunta: Kiikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lefa42 »

Itse en ole kärsinyt kenenkään seurasta, ja olen sitä mieltä, että Saabeja ja Saabisteja ei koskaan ole liikaa, turha täältä pois on lähteä moisen asian takia..
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Vastaa Viestiin