Olisko jollain havainnollistavaa kuvaa sieltä mittariston takaa missä toi kyseinen anturi on ja mistä pitäs lähtee vakionopeudensäätimelle piuha? Oon tässä paininu jo jonkun aikaa '89 satkun vakionopeuden säätimen kanssa ja käsittääkseni tuo on ainoa paikka enää missä vikaa voisi olla...
vikana siis on, että säädin ei toimi ollenkaan, eli piuha ei olisi ollenkaan kiinni anturissa/anturi totaalisen pimeä? Toimiva säädin vieläpä sopivasti lopetti toimintansa juuri sen jälkeen, kun mittaristo oli purettu ja kasattu takaisin (ei omasta toimesta).
Satkun nopeusanturiongelmaa (vakionopeudensäädin)
Joo on mulla semmoinen kuva
kunhan nyt etin sen. (Vähän hölmöä kirjoittaan näin etukäteen).
Mutta voinet lähettää mulle vaikka YV:llä sähköpostiosoitteen jotta voin lähettää kuvan sulle.
Mutta voinet lähettää mulle vaikka YV:llä sähköpostiosoitteen jotta voin lähettää kuvan sulle.
SAAB
-
- "Aero"
- Viestit: 358
- Liittynyt: Pe Tammi 20, 2006 20:23
Voiko tuon tsekata / korjata ilman että tarvis ottaa mittaristoa irti....?
oliskohan se mullakin irti kun ei aina ota asetettua nopeutta vastaan... ja ahtopainemittarikaan ei pelitä. Tuli tuossa hiukan vedettyä alipaineletkua mittariston takaa kuukausi sitten...
oliskohan se mullakin irti kun ei aina ota asetettua nopeutta vastaan... ja ahtopainemittarikaan ei pelitä. Tuli tuossa hiukan vedettyä alipaineletkua mittariston takaa kuukausi sitten...
mawred kirjoitti:Kiitoksia kovasti neuvoista, irtihän se piuha sieltä oli. Tovin kesti, että löysi sen irtonaisen johdonpään, mutta muuten helppo homma. Vihdoin toimii cruise taas
Pitää vissiin antaa korjaajalle vähän palautetta tuosta...
900 T16 "Turbonaattori" (PR...kele...)
Vanhemmissa missä se anturi on ruuvilla kiinni niin voi ottaa irti paikallaankin mutta ruuveja ei kantse tiputtaa...
Itelle asensin vakkarin ja en purkanut kuin kojelaudan alaosan ja kaijutinritilän otin pois.
Ahdasta oli ja käjet oli kuin kissan kanssa leikkineenä eli naarmuilla mutta sai paikoilleen suht helposti.
Itelle asensin vakkarin ja en purkanut kuin kojelaudan alaosan ja kaijutinritilän otin pois.
Ahdasta oli ja käjet oli kuin kissan kanssa leikkineenä eli naarmuilla mutta sai paikoilleen suht helposti.
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147