kristian kirjoitti:Saa olla aika sairas jos mieli tekee bemarin hankkia
Saabissa sentään jotain persoonallisuutta. Nykyään kun tuntuu että noita bemareiden perään kuolaajia on aivan liikaa (varsinkin nuoremmassa ikäluokassa). Mihin on maailma menossa?

Baijerin munanjatkeen hinnalla saa Mersunkin eli varmasti enemmän vastinetta pennosilleen...
Noh, noh.
Itse en ole autoilussa noin mustavalkoinen, kuten useat täällä palstalla.
Itse vaihdoin 93 vuosimallin 900 aeron tuollaiseen vm. 2002 "munan jatkeeseen" Eipä kyllä kaduta. Saab on äärimmäisen hyvä auto ja turbona mukavan tehokas...mutta, jotain uusista Saabeista puuttuu, minkä itse katson tarpeelliseksi ja itseäni mielyttäväksi. Mikä itseäni BMW:ssä miellyttää on tuon suorankutosen käynnin tasaisuus ja äänimaailma, matkustamon hiljaisuus, sekä tietenkin takaveto ja ajo-ominaisuudet. Lisäksi yleinen laadukkuus, osien sovitus, ei kuulu nitinöitä tai natinoita kojelaudasta tai muualta matkustamosta. Tietenkin jokaisessa autossa on vikoja, enemmän tai vähemmän, niin Saabeissa kuin Bmw:ssä. Toivottavasti omani olisi viaton, kuten oli Saabinikin.
Ei ole Bemarin (520 2.2L) tai Saabin kulutuksissa juurikaan eroa. Molemmat menee seka-ajossa kymmenen litran pintaan, mutta maantiellä Bemari menee pienemmällä.
Kaksi autoa olisi toivelistalla. E24 malli, eli 600 sarjan M635csi vm. -89, sekä tietenkin viimeisen vuosimallin 900 cabriolet aeron helmoilla ja 16 tuuman aerovantein.
Mulla olisi yksi APC-boxi ylimääräisenä. Sopii ainakin tonnariin ja satkuihin, missä boxi on etulokasuojan kupeessa. En tiedä onko ehjä...
Saa hakea jotainrahaa vastaan. Eli tarjoa.
Ville K
0400 878 490