By-pass

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
MacTurbo
"Hölösuu"
Viestit: 3125
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 04:18
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja MacTurbo »

harzam kirjoitti:Juu, ja jossain "vakio"luokassa joku tiimi oli kasannut vahingossa (tiedä sitten...) by-passin väärinpäin ja sai hylkytuomion sen vuoksi. Olivat jossain sitä asiaa tutkineet ja todenneet, että jotain 2-3 heppaa saivat lisää.
Jos sillä saa 2-3 heppaa, ja alavääntöä saman verran kuin tuulilasinpyyhkimien vaihdosta, kannattanee kääntää se nurinpäin :lol: :lol:
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3133
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

Tämähän perin vanha juttu ja jos en väärin muista niin kyseessä oli että kääntäessä toisin päin kalvoon vaikuttava paineellinen ala kasvaa ja reagointi paranee? tsjp.

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
harzam
Matalapaineturbo
Viestit: 191
Liittynyt: Ma Joulu 06, 2004 19:54
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja harzam »

MacTurbo kirjoitti:
harzam kirjoitti:Juu, ja jossain "vakio"luokassa joku tiimi oli kasannut vahingossa (tiedä sitten...) by-passin väärinpäin ja sai hylkytuomion sen vuoksi. Olivat jossain sitä asiaa tutkineet ja todenneet, että jotain 2-3 heppaa saivat lisää.
Jos sillä saa 2-3 heppaa, ja alavääntöä saman verran kuin tuulilasinpyyhkimien vaihdosta, kannattanee kääntää se nurinpäin :lol: :lol:
Niin idea olikin lähinnä siinä, että hylkäsivät sen tiimin tuon parin dynossa houkutellun hevosen takia. :? Tuskinpa tuollaisella mitään oikeaa vaikutusta on, mutta kun säännöissä lukee, että tekniikan pitää olla "vakio", niin olihan ne ylimääräiset hevoset pitänyt sieltä kaivaa...
TURBOapc
"Aero"
Viestit: 352
Liittynyt: La Elo 16, 2003 11:49
Paikkakunta: Oulu

by pass

Viesti Kirjoittaja TURBOapc »

juu,u kuulin itsekkin että pari hevosta saisi lisää...kokeilin enkä muuten melkein vakio katu autossa huomannut mitään..ehkä penkissä olisi pienen eron huomannut..
Money For Nothing
"Hölösuu"
Viestit: 2909
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Money For Nothing »

Pitää nyt ihan mielenkiinnosta varmistaa: Voiko tuolla väärinpäin asennetulla by-passilla olla jotain tekemistä sihahdusten kanssa? Dumbbia ei ole, vapaavirtaussuodatin tuossa kyllä on (tätä nyt aiheuttajaksi epäilty) ja sihahtaa niin pirusti! :x siinä käsityksessä että ei olisi...mutta, tuli vaan mieleen :roll:
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Jope
-
Viestit: 4173
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

Ei sillä bypassin asennolla oo mitään merkitystä.. :-)

Mulla pihisi tonnari jo vakiosuodattimellakin, nyt pihisee vielä kuuluvammin kun on vaparifilsu.

Pahoin pelkään, että et voi siitä eroon päästä, bypassin poistokaan ei ole mikään ratkaisu.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Money For Nothing
"Hölösuu"
Viestit: 2909
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Money For Nothing »

Joo, no en mä sitä by-passia poistamassa ookkaan :lol: kyllä se ois tuo suodatin joka sieltä lähtis. Mutta antaa nyt olla toistaseks
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Vastaa Viestiin