No niin, sitten jo asiaan,,, saksasta uitetussa 9-5:ssani on ne sakukilville sopivat telineet paikallaan ja niissä nyt väliaikaisesti suomi (cyomi) kilvet kiinni. Mutta ne tellingit ei oikeen mun mielestä istu tohon pirssiin, joten millä hitolla ne kilvet kannattais kiinnittää? Ja millä ne vanhat reijät sais sheivailtua puskureista? Uskaltaako etukilpeä laskea alemmas esim, ilmanottoaukon eteen vai vaarantuuko moottorin/turbon/jonkun muun laitteen toiminta dramaattisesti??
Ja bonuskysymyksena? mites ton takalasin pyyhkimen irroituksen kanssa kannattaa menetellä? mites se lähtee kivuttomasti irti?
Hain just pari päivää sitten paikallisesta varaosaliikkeestä kilvenaluset (mustat, muovia). Ja ne oli sellasta mallia että ne jää piiloon sen kilven taakse. Eu-osan siitä taustasta leikkasin irti kun on vanhanmalliset kilvet. Mutta tuli siisti. Tonnarissa jouduin kuitenkin poraamaan ylimääräisen reijän takakilven aluseen, se alunen tuli liian korkealle, kilpi ei mahtunut kiinni kun otti takavalopaneeliin.
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01 Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16 #2244 "A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Yön yli mietittyäni ajttelin kysäistä vielä autoliikkeistä että mistä ne hommaa omat kilpipohjansa ja mainostoimistot saattaa säilyttää nurkissaa jotain "aihioita" mistä vois modata sopivaa.
Tai tekee jostain muovilevystä sen takalevyn, ihan itte, saa sellasen kuin tulee.