No niin, nyt on sitten selvinnyt se mun auton tukkoisuuden syykin
Speedpartsin viriboksin juotokset on ilmeisesti hapettuneet ja boksi pätkii
Laittoivat Länsiautossa tilalle Maptunin boksin (onnex oli se "varalla" takakontissa). Auto oli kuulemma pelittänyt sen jälkeen aivan loistavasti. Nyt täytyy sitten vaan varoa revittelemästä liikaa, kun ei ole autossa vielä tota crossflow-IC:tä. Muutoin voi kone sanoa "poks" Täytyy vissiin kiskaista APC -sulake irti ja ajella 150 hv:lla
Tietääkö kukaan muuten, minkälainen tuotetakuu Speedpartsilla on? Ainakin he mainostavat nettisivuillaan, että heillä on tuotetakuu
Auton tukkoisuuden syy selvisi!!! ;-(
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Auton tukkoisuuden syy selvisi!!! ;-(
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Re: Auton tukkoisuuden syy selvisi!!! ;-(
Hyvä että selvis.Turbo Sensonic kirjoitti:No niin, nyt on sitten selvinnyt se mun auton tukkoisuuden syykin
Speedpartsin viriboksin juotokset on ilmeisesti hapettuneet ja boksi pätkii
Laittoivat Länsiautossa tilalle Maptunin boksin (onnex oli se "varalla" takakontissa). Auto oli kuulemma pelittänyt sen jälkeen aivan loistavasti. Nyt täytyy sitten vaan varoa revittelemästä liikaa, kun ei ole autossa vielä tota crossflow-IC:tä. Muutoin voi kone sanoa "poks" Täytyy vissiin kiskaista APC -sulake irti ja ajella 150 hv:lla
Tietääkö kukaan muuten, minkälainen tuotetakuu Speedpartsilla on? Ainakin he mainostavat nettisivuillaan, että heillä on tuotetakuu
Pistä mailia Peterin suuntaan ties vaikka saisit hyvitystä...
#1730
500whp.net member
500whp.net member
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Auton tukkoisuuden syy selvisi!!! ;-(
Joo, älä muuta sanoVigge kirjoitti:Hyvä että selvis.
Pistin jo Maili lähti sekä Claesille, Peterille että Pirjolle. Perillemenokuittaus tuli muilta paitsi Pirjolta. Ilmeisesti Pirjo ei sitten enää työskentele SpeedpartsillaVigge kirjoitti:Pistä mailia Peterin suuntaan ties vaikka saisit hyvitystä...
Toivotaan, että vastaavat mailiin mahdollisimman pian ja suostuvat vaihtamaan tän mun nykyisen steg 3 -boksin toimivaan steg 3 -boksin. Kirjoitin heille, että voin maksaa oman boksini postituskulut täältä Suomesta Ruotsiin (tai oikeastaan firma ne maksaa ), jos he maksavat postituskulut Ruotsista Suomeen. Ja jos se tuntuu ihan mahdottomalta ajatukselta, niin pistetään sitten postituskulut Ruåttista Suomeen puoliksi ja maksetaan molemmat puolet. Saa nähdä mitä vastaavat, jos vastaavat
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
KOMENTO TAKAISIN !!!
KOMENTO TAKAISIN
Ei siinä Speedpartsin boksissa taidakaan olla mitään vikaa
Kertoivat mulle Länsiautossa, että kun olivat heittäneet Maptunin boksin kiinni, niin auto oli alkanut toimia moitteettomasti sen jälkeen.
No lähdin itse ajamaan autolla Länsiauton pihasta ja aluksi auto tuntui toimivan tosi hyvin. Mutta sen jälkeen samat oireet ilmestyivät kuvaan. Maptunin softa vain käy hieman rikkaammalla välillä 0-2000 rpm, joten tuntuisi, että auto ei käy niin tukkoisesti kuin Speedpartsin boksilla. Speedpartsin boksihan käy tosi laihalla 0-2000 rpm:llä, jotta sillä päästäisiin läpi pakokaasutesteistä
Kuten edellä sanoin, auto toimi vähän aikaa ihan moitteettomasti Maptunin boksilla ja pääsin tällä aikaa kokeilemaan varovasti boksin ominaisuuksia. Ja (anteeksi etukäteen ) JUMALAUTA, MIKÄ ALAKIERROSVÄÄNTÖ
Toi Maptunin softa on kyllä täyttä asiaa
Tosin BSR/Speedpartsin softa on ehkä hieman "ystävällisempi" vaihdelaatikolle
Ei siinä Speedpartsin boksissa taidakaan olla mitään vikaa
Kertoivat mulle Länsiautossa, että kun olivat heittäneet Maptunin boksin kiinni, niin auto oli alkanut toimia moitteettomasti sen jälkeen.
No lähdin itse ajamaan autolla Länsiauton pihasta ja aluksi auto tuntui toimivan tosi hyvin. Mutta sen jälkeen samat oireet ilmestyivät kuvaan. Maptunin softa vain käy hieman rikkaammalla välillä 0-2000 rpm, joten tuntuisi, että auto ei käy niin tukkoisesti kuin Speedpartsin boksilla. Speedpartsin boksihan käy tosi laihalla 0-2000 rpm:llä, jotta sillä päästäisiin läpi pakokaasutesteistä
Kuten edellä sanoin, auto toimi vähän aikaa ihan moitteettomasti Maptunin boksilla ja pääsin tällä aikaa kokeilemaan varovasti boksin ominaisuuksia. Ja (anteeksi etukäteen ) JUMALAUTA, MIKÄ ALAKIERROSVÄÄNTÖ
Toi Maptunin softa on kyllä täyttä asiaa
Tosin BSR/Speedpartsin softa on ehkä hieman "ystävällisempi" vaihdelaatikolle
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007