Monroe Sensatrack iskunvaimentimet tonttuun?
Monroe Sensatrack iskunvaimentimet tonttuun?
Onko kellään kokemusta, kuinka nuo Monroet toimisivat tontun alla? Ei mitään madallusjousia olisi tulossa lisäksi autoon, vaan alkuperäiset jouset takaisin uusien iskareiden kera.
Huomattavaa alkoholin väärinkäyttöä: Saab 9-5 Linear Wagon 2.0t Biopower -06
Viime viikolla laitoin eteen Sensatracit ja hyviltä tuntuu. Taakse en sitten löytänytkään niitä. Oli toki vähän kiire, joten ei kovin laajalti pystyny etsimään. Taakse laitetaan Monroen "tavalliset" kaasuiskarit. Auto on just pajalla, joten ei oo vielä kokemusta.
Yhessä liikkeessä muuten sanottiin, että Sensatraceja ei enää tehdä, lienee varmaan totta, kun ei taakse löytynyt. Kuulemma niiden tilalle on tullut joku uusi ja arvatenkin sikakallis malli
Yhessä liikkeessä muuten sanottiin, että Sensatraceja ei enää tehdä, lienee varmaan totta, kun ei taakse löytynyt. Kuulemma niiden tilalle on tullut joku uusi ja arvatenkin sikakallis malli

9-5 2,3t -03
#2514
#2514
Re: Monroe Sensatrack iskunvaimentimet tonttuun?
Nuo ei toimiskaan oiken madallus jousien kanssa, luultavasti ei edes Aeron jousien (-10mm) kanssa.Haikara kirjoitti:Onko kellään kokemusta, kuinka nuo Monroet toimisivat tontun alla? Ei mitään madallusjousia olisi tulossa lisäksi autoon, vaan alkuperäiset jouset takaisin uusien iskareiden kera.
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Sensoja ei taideta tehdä ja reflex on tullut tietääkseni tilalle. Reflex pitäisi olla jäykempi, eikä sen hinta kovin paha ole. NG900 olis n.350e/4kpl. satsi. Tontusta en tiedä.
Muistan sensoja haukutun liian löysiksi, mutta makujahan on monia.
Muistan sensoja haukutun liian löysiksi, mutta makujahan on monia.
NG9-3 MY08 2.0T Vector Farkku
Mercedes CLS 500 Shooting Brake MY15
Mercedes CLS 500 Shooting Brake MY15