Kokeilin foorumin hakua, mutta kerta toisensa jälkeen tyrkkäsi jotai "debug.." virheilmoitusta, google ei sentään herjannut muttei juuri vaparisaabin virivinkkejäkään näkynyt.
Muutama tyhmä kysymys:
8V i:n ruisku riittää mihin asti ja siitä voinee korvata esim. määränsäätimen turbon vastaavalla jos jaksaa retuseerata ilmamäärämittarin kartion sopivaksi..?
Turbon kuormitusrikastimellista ohjauspainesäädintä voinee muokata jousivoimien puolesta toimimaan alipaineen-ilmanpaineen välillä..?
Vakio nokasta jos lähdetään hiomaan, niin minne viedään hiottavaksi ja mihin asti riittää rahkeet? Entä nokkapukkia sekä venttiilikoppaa madaltaen?(venttiilikoppa siksi, ettei jakajan akseli tule vinoon)
Kansihan on kanavien osalta tehty nyt likipitäen siihen mihin sen voi tehdä vakioventtiileillä(tai siis muotoilluilla), mutta mites imusarja.. saattaa käydä ahtaaksi vapariin yli 150hv:n tehoilla...?
Pakosarjankaan en usko mahdottomiin yltävän, mutta tuskin tulee sen osalta rajaa ennen n.150hv:n tehoja jos sitä hieman siistitään? Tietty vääntöalueisiinhan sen muutoksilla voitaisiin vaikuttaa..
Palotiloille ei ihmeitä tehdä, pyöristellään vain pahimmat terävät nurkat.. puristussuhteeksi valitaan mitä jos polttoaine on 98 oktaanista?
Hitto kun nää vaparit on ihan vieras käsite minulle..
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)