Olen kyllä autoasentaja ammatiltani, mutta saabeista ei ole paljoa kokemusta.. tuli nyt kuitenkin sairastuttua oikein kunnolla ja ostettua turbo..
turbo 16 venttiiliohjurin kumien vaihto??
turbo 16 venttiiliohjurin kumien vaihto??
Onko paha/isokin homma vaihtaa kyseiset kumit? tulee moottorijarrutuksissa ihan homona sinistä savua.. ahdin korjattu 2000 km sitten eli ei voi olla siitä kiinni.. täytyykö ottaa nokat pois yms?
Olen kyllä autoasentaja ammatiltani, mutta saabeista ei ole paljoa kokemusta.. tuli nyt kuitenkin sairastuttua oikein kunnolla ja ostettua turbo..
Olen kyllä autoasentaja ammatiltani, mutta saabeista ei ole paljoa kokemusta.. tuli nyt kuitenkin sairastuttua oikein kunnolla ja ostettua turbo..
Saab 9000i cd 94'
Ex:iä
Toyota Carina E 96'
Citroen Jumpy HDI 04'
Honda Accord 2.0 sport 06'
Toyota Corolla Lb 93'
Saab 9000 T16 85'
Ex:iä
Toyota Carina E 96'
Citroen Jumpy HDI 04'
Honda Accord 2.0 sport 06'
Toyota Corolla Lb 93'
Saab 9000 T16 85'
Työnnetään sopiva lankku pystyyn sinne kejujen väliin tiukasti, ettei kiristin pääse liikkumaan. Muutamalla nippusiteellä ketjut kiinni rattaisiin, ettei jako häviä. Nokkapukit irti ja rattaat pois akselien päästä.
Näin teoriassa korjaajan kertomana. Itellä ei kokemusta. Papukaijana toistelen isojen poikien juttuja

Näin teoriassa korjaajan kertomana. Itellä ei kokemusta. Papukaijana toistelen isojen poikien juttuja
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Tuo kiristimen paikalleen tukeminen ei niin 100% tärkeä juttu ole, mutta se pitää sitten "resetoida" kun alkaa laittamaan ketjupyöriä paikalleen.peinu kirjoitti:Työnnetään sopiva lankku pystyyn sinne kejujen väliin tiukasti, ettei kiristin pääse liikkumaan.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)