ko. autosta en tiedä mitään, mutta itse ajattelin että kyseessä olisi tuontipeli koska siinä EU kilvet. Onhan ne saatettu vaihtaa.illu kirjoitti:Juuri tuo sama 5ovinen ois kiinnostuksen kohde! Kumpi sitten se siistimpi 2d vai 5d? Ei tuo 5d pahalta näytäIlmeisesti hieman piristetty kone, en ole paikan päällä päässyt vielä käymään,mutta myyjän puheista päätellen potkua löytyy ja ilmeisesti ihan kotimaan autoja. Vaikuttaa aika asialliselta! Haun kautta kävin jo kattelemassa hieman kommentteja,mutta kaikki lisätieto ois poikaa! Mikäpä sitten tän kyseisen viggen "viritys"? Myyjältä ei oikein löytynyt tietoa tähän asiaan...
Täytyy käydä kattomassa kun duunista vaan kerkeää,ellei nyt joku sitten ehdi ensin...
Oliko esittely viggen keltainen 3 ov malli? Ko. autosta oli kuulema mennyt kaks lootaa paskas jonkun esittelyturneen aikana, tai ainakin näin minulle on muutamasta suunnasta väitetty.9-3Tid kirjoitti:Älä osta Viggeniä...muut tulevat kateelliseksi!![]()
Itsellä oli mahdollisuus n. 6vuotta sitten ajaa Turbo tourilla Kouvolassa samana päivänä 9-3 Viggeniä, 2.0t, 2.0T sekä Aero ( autom. ). Lisäksi tuli testattua 9-5 2.3t. Meniköhän merkinnät oikein? Noista omaan käteen parhaimmalle tuntui 2.0T. Ihmettelin silloin eroja esim. alustoissa ja miten tomaatti Aero ei tuntunut kulkevan mihinkään. Samoin muistan selvästi kuinka Viggenillä oli rullattu vain 15tkm. Silti esim. sen laatikko piti ihme ääntä ja rämisi aika lailla...pikkasen ehkä saanut kenkää!
Ainiin silloin ei tullut silloin ostettua Saabia vaan uusi Passatti...vaikka olisi ehkä pitänyt!
Kappas, huomioni ei sitten ehkä ollutkaan väärä. Auto oli keltainen, ovimäärää en valitettavasti muista.Vigge kirjoitti: Oliko esittely viggen keltainen 3 ov malli? Ko. autosta oli kuulema mennyt kaks lootaa paskas jonkun esittelyturneen aikana, tai ainakin näin minulle on muutamasta suunnasta väitetty.